یک انتصاب جدید در سازمان انرژی اتمی

کدخبر: ۴۵۴۷۸۰
اقتصادنیوز: با حکم معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، مهندس «نعمت اله ترکی» به‌ سمت معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران منصوب شد.
یک انتصاب جدید در سازمان انرژی اتمی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تقدیر از تلاش‌های  «سید محمد جمال شجاعی» در دوران تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع، با صدور حکمی مهندس نعمت اله ترکی را  به‌عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران معرفی کرد.

در بخشی از حکم  انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:
"امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک دستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات سازمان و کشور کوشا باشید."
نعمت اله ترکی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان انرژی اتمی ایران، سابقه معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران را در کارنامه خود دارد. مشاور استاندار تهران، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت استانداری تهران، مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دبیر شورای اداری استان تهران از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید