امام جمعه جیرفت به رسانه ها: دولت را به حاشیه نبرید

کدخبر: ۴۵۵۶۰۱
امام جمعه جیرفت ببه رسانه توصیه کرده که دولت و جامعه را به حاشیه نبرند.
امام جمعه جیرفت به رسانه ها: دولت را به حاشیه نبرید

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، میثم تارم" ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت با بیان دستاورد های بسیج اظهار کرد: فرهنگ بسیجی در هر کجا باشد گره‌گشاست و ورود بسیج در هر عرصه ای همراه با خیر و برکت بوده است.

وی یکی از مصادیق حضور بسیجیان در مقابله با ویروس منحوس کرونا  را کمک به کادر درمان عنوان کرد و افزود: حضور بسیجیان در همه صحنه ها به خصوص در کمک به کادر درمان و بهداشت و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانگر به روز بودن و حضور بسیج در خط مقدم حل مسائل کشور است.

تارم با گرامیداشت یاد شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران اسلامی، افزود: امروزه ایران حرف نخست را در تولید انواع موشک‌ها می‌زند؛ آمریکا به دنبال است جوسازی و جنگ رسانه ای، مذاکرات آینده را به محل باج خواهی خود تبدیل کند اما باید از گذشته عبرت بگیرد و بداند دولت و ملت ایران تنها مذاکراتی را دنبال خواهند کرد که بتواند اثر عملی در رفع تحریم ها و تامین منافع ایران اسلامی داشته باشد.

امام جمعه جیرفت مذاکرات با کشورهایی همچون روسیه و شرق را  بسیار موفقیت آمیز  دانست و گفت: بحث هسته ای ایران تحت تاثیر جوسازی دشمن قرار نخواهد گرفت.  تارم با اشاره به اینکه دولت نزدیک به  ۱۰۰ روزه  روی کار آمده است.

امام جمعه جیرفت  در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت:در زمینه واکسن، اجرای طرح مسکن، احیای واحدای تولیدی غیرفعال از جمله اقدامات انجام شده است و با صبر انقلابی مردم، همت و هدف دولت که رفع گرانی ها با کار شبانه روزی است به ثمر خواهد نشست.

وی پرهیز از حاشیه سازی را رمز موفقیت دولتمردان عنوان کرد و گفت:برخی به دنبال حاشیه سازی برای انحراف دولت و جامعه هستند که همگان بویژه اصحاب رسانه باید با هوشمندی اقدامات اساسی را دنبال کنند. در مجموع، اقدامات صورت گرفته مطلوب ارزیابی می شود و دولت بدون یک ریال استقراض و چاپ اسکناس بدون پشتوانه توانسته امور کشور را اداره کند.

تارم  با این توضیح که برخی از مفسران معتقداند آنچه امروز تحت عنوان نیروی مخلص بسیج داریم، مصداقی از افرادی است در زمان انبیای الهی آن ها را همراهی و حمایت کرده‌اند و اظهار کرد: اخلاص از ویژگی‌های بارز و رکن بسیج و بسیجی است و توکل به خدا، ذلت ناپذیری، کار برای رضای خدا، نیکوکاری، خستگی ناپذیری در مسیر اهداف الهی و جهاد از دیگر ویژگی‌های بسیجیان است.

امام جمعه جیرفت بالاترین نیکی را شهادت در راه خدا دانست و عنوان کرد: بی‌ادعا بودن بود علیرغم ارمغان آوردن امنیت و آسایش برای جامعه یکی دیگر از خصوصیات بسیجیان محسوب می‌شود.

تارم افزود: استمرار توفیق بسیجی و انقلابی بودن تا آخر عمر و استقامت در این مسیر یک توفیق الهی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید