بررسی طرح ترمیم قدرت خرید مردم در نماز جمعه گرگان

کدخبر: ۴۵۵۶۱۶
امام جمعه گرگان به بررسی طرح ترمیم قدرت خرید مردم در مجلس پرداخت.
بررسی طرح ترمیم قدرت خرید مردم در نماز جمعه گرگان

امام‌جمعه گرگان به بررسی طرح ترمیم قدرت خرید مردم در مجلس اشاره کرد و گفت: در صورت تصویب این طرح، مسئولان پیش از اجرای آن با کمک رسانه‌ها باید مردم را نسبت به اجرای این طرح قانع کنند زیرا ممکن است کسانی که در گذشته از ارز ۴۲۰۰ تومانی سودها برده‌اند، نسبت به خراب کردن ذهن مردم اقدام کنند.

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: طرح ترمیم قدرت خرید مردم، طرح بسیار خوبی است اما ممکن است مشکلاتی ایجاد کند و این موضوع اهمیت دارد که مردم مخصوصاً آن طبقاتی که لازم است قدرت خرید آنها بالاتر برود، از جزئیات این طرح آگاه باشند.

وی تأکید کرد: مسئولان باید مردم را کاملاً از این طرح قانع کنند چرا که ممکن است آنهایی که از ارز ۴۲۰۰ تومانی سودها برده‌اند، شروع به خراب کردن ذهن مردم کنند.

امام‌جمعه گرگان خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورت تصویب این طرح و بعد از آن با درست اجرا کردن آن توسط دولت، سفره کسانی که هیچ درآمدی ندارند و یا درآمد کمی دارند، رنگین شود.

نورمفیدی در ادامه با اشاره به بالا رفتن مصرف گاز با شروع فصل سرما، تصریح کرد: همه باید مصرف گاز را کنترل کنند و برنامه ریزان نیز درست برنامه‌ریزی کنند تا در زمستان پیش رو مشکلی به وجود نیاید و بتوانیم بدون مشکل از فصل سرما عبور کنیم.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز روشندلان، گفت: برخی از این افراد با وجود اینکه از نظر چشمی دچار محدودیت هستند اما تحصیلات عالیه دانشگاهی را سپری کردند. باید ادارات و تمام کسانی که می‌توانند از این قشر استفاده کنند، تا جای امکان به آنها امید بدهند؛ اگر بنا باشد جامعه آنها را نپذیرد، گرفتار یاس می‌شوند و این درست نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید