تمرکز ایران در مذاکرات وین بر رفع تحریم‌ها است

خطیب زاده: خبرهای خوبی در راه است

کدخبر: ۴۵۶۳۲۸
خطیب زاده درباره سفر معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان به تهران توضیحاتی ارائه کرد.
خطیب زاده: خبرهای خوبی در راه است

به گزارش اقتصادنیوز، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در خصوص سفر معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان و برنامه احتمالی برای دیدار روسای جمهور ایران و آذربایجان در حاشیه نشست سران اکو در عشق آباد، گفت: سفر معاون نخست‌وزیر آذربایجان سفر قابل توجه و سازنده‌ای بود و ملاقات‌های بسیار فشرده‌ای را با برخی از اعضای کابینه داشت.

احضار سفیر آلمان به وزارت خارجه/ تمرکز ایران در مذاکرات وین بر رفع تحریم‌ها است

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه همچنین دیدار مفصلی با حسین امیرعبداللهیان داشتند و پروژه‌های زیادی بحث شد، اظهار داشت: ان‌شاءالله بعد از تنش ناخواسته و غیرلازم رسانه‌ای که با درایت دو طرف از آن عبور کردیم، وارد فاز جدیدی شویم.  

خطیب‌زاده اضافه کرد: خبرهای خوب دیگری درباره روابط دو کشور در راه است و آذربایجان این سفر را مبنایی برای عملیاتی کردن برخی پروژه‌ها تعریف کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین در خصوص مواضع اخیر برخی از کشورهای غربی نیز گفت: مواضع رسانه‌ای برخی کشورها به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به مذاکرات وین، بیشتر ادعای رسانه‌ای است و بهتر است همه متمرکز بر جدی بودن گفتگوهای وین باشند.  

خطیب‌زاده تصریح کرد: تمرکز ما در مذاکرات وین بر رفع تحریم‌های یکجانبه فراسرزمینی و غیرقانونی است که بر ضد ایران اعمال شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید