بازی رسانه‌ای اروپا در تغییر شرایط برجام به نفع خودشان

کدخبر: ۴۶۰۶۲۵
اقتصادنیوز: محمود عباس‌زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اروپایی ها در کنار اقدامات دیپلماتیک برجامی خود، پیوست رسانه‌ای داشته و اقدامات نمایشی انجام می‌دهند تا شرایط را به نفع خودشان تغییر دهند.
بازی رسانه‌ای اروپا در تغییر شرایط برجام به نفع خودشان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، محمود عباس زاده مشکینی در واکنش به بیانیه ادعایی آلمان درباره پیشنهادهای ایران در مذاکرات وین، گفت: اروپایی ها در مواجه با برجام باید به اجماع برسند زیرا اظهارنظرهای یکجانبه نمی تواند راهگشای احیای توافقنامه باشد.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی عمدتا صحبت هایی را مطرح می کنند تا مذاکره کنندگان ایرانی تحت فشار قرار بگیرند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که پیشنهادهای کشورمان در مذاکرات هسته ای وین عدالت محور، منطقی، قانون مدارانه و مبتنی بر متن توافقنامه ای است که غربی ها به آن عمل نکردند.

وی ادامه داد: اروپایی ها در کنار اقدامات دیپلماتیک برجامی خود، پیوست رسانه ای داشته و اقدامات نمایشی انجام می دهند تا شرایط را به نفع خودشان تغییر دهند از این رو آلمانی ها چنین اظهاراتی را بیان کرده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: کشورهای اروپایی عضو برجام تقسیم کار انجام داده و نقش پلیس خوب و بد را ایفا می کنند؛ در واقع یکی از این کشورها بر اهمیت مذاکرات تاکید کرده و دیگری اظهارات ضدبرجامی سر می دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اروپایی ها به خوبی می دانند بروز چنین مواضعی بازی سیاسی بوده و جمهوری اسلامی اظهارنظر رسمی خودش را پای میز مذاکرات بیان می کند./

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید