وزیر اطلاعات: معاندین برای ایجاد بحران داخلی تلاش وافری می کنند

کدخبر: ۴۶۲۱۱۱
اقتصادنیوز: حجت الاسلام خطیب در گردهمایی رؤسای نمایندگی های ایران درکشورهای همسایه درباره گروههای معاند خارج از کشور که به دنبال بهره برداری از تجمعات و اعتراضات در کشور هستند، هشدار داد.
وزیر اطلاعات: معاندین برای ایجاد بحران داخلی تلاش وافری می کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب در گردهمایی رؤسای نمایندگی های ایران درکشورهای همسایه، با طرح موضوعات مختلف سیاسی و امنیتی و با اشاره به توجه دولت سیزدهم به معیشت مردم و حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی اظهار داشت: حضور فعال رئیس جمهور محترم در صحنه‌های مختلف مردمی و تلاش دولت در چند ماهه گذشته، بارقه‌ی امیدی در جامعه ایجاد کرده که ان‌شاءالله این امید، تبدیل به رضایت‌مندی بیشتر و افزایش سرمایه‌های اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به چشم‌انداز و افق جدید روبروی کشور و تلاش همه دستگاه‌ها برای رسیدن به آن، بر ضرورت دیپلماسی انقلابی و هوشمندانه و شجاعانه نمایندگی‌های جمهوری اسلامی برای رسیدن به افق 1404، امنیت فعلی کشور را قابل توجه و بسترساز ایران قوی و مقتدر در جهت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

وزیر اطلاعات افزود: علی‌رغم جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی و بسیج همه امکانات رسانه‌ای، اقشار مختلف مردم و نخبگان هوشمندانه در خنثی سازی توطئه دشمنان نقش آفرینی می‌نمایند.

وی گفت: دشمن و معاندین برای ایجاد بحران‌های داخلی، تجمعات و اعتراضات و بهره‌برداری از آن تلاش وافری انجام می‌دهند که هوشیاری مردم و هماهنگی کلیه مجموعه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و اجرایی، نقشه دشمنان را نقش برآب کرد.
خطیب با اشاره به ضرورت حفظ هوشیاری در مقابل نفوذ و توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: دولت مردمی سیزدهم به مطالبات، نیازها و خواسته‌های مردم و صیانت از همه اقشار جامعه اهتمام ویژه دارد و توجه ویژه دولت به وضعیت ایرانیان خارج از کشور نیز به عنوان بخشی از مردم ایران، در راستای همین سیاست ارزیابی می‌شود. لذا ضرورت تغییر رفتار و رویکرد درکنسولگری‌ها و نمایندگی‌های خارج از کشور نسبت به جامعه ایرانیان خارج از کشور مورد تاکید است و وزارت اطلاعات برای تحقق این مسیر اعلام آمادگی می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت: از نمایندگان و سفرای کشور انتظار داریم علاوه بر توجه و احترام به جامعه ایرانیان مقیم خارج کشور، از گردشگران، سرمایه‌گذاران و تجار ایرانی مقیم خارج از کشور و کسانی که علاقمند به ایران هستند، حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

وی همچنین افزود: پیگیری مشکلات ایرانیان زندانی خارج از کشور باید مورد اهتمام وزارت امور خارجه قرار گیرد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر حمایت از ملّت‌ها و جبهه مقاومت افزود: از دستگاه دیپلماسی و انقلابی در دولت ارزشی - که در رأس آن یک مجتهد عالم و سید بزرگواری است که با نگاه‌های ولایی و ارزشی و انقلابی به مسئولیت رسیده -، انتظار می‌رود، حمایت، پشتیبانی و ارائه خدمات مطلوب به ملّت‌ها و جبهه مقاومت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید