وزیر اطلاعات: ایران با دست پر در مذاکرات وین حضور پیدا کرده است

کدخبر: ۴۶۰۶۵۶
وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی با قدرت و دست پر در مذاکرات برجام حضور پیداکرده و از حقوق حقه ملت دفاع می‌کند.
وزیر اطلاعات: ایران با دست پر در مذاکرات وین حضور پیدا کرده است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات امروز در شورای اداری استان همدان با اشاره به رویکرد «دولت مردمی» تاکید کرد: تمام همت و تلاش دولتمردان بر این است که خدمات موثری را به مردم ارائه دهند و همه اقشار جامعه رایحه خوش خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش براین است که وضعیت معیشت مردم هر چه زودتر بهبود یابد. 

وزیر اطلاعات همدان را شهر علم و عالم پرور خواند و افزود: اسلام عزیز بود که عزت و اقتدار به ما داد و امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جهان پذیرفته شده و قدرت‌های بزرگ سر تعظیم در مقابل ایران اسلامی فرود آورده اند. 

وی تصریح کرد: این اقتدار و عزت در حالی به وجود آمده که از فردای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنه انگیزی، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول و قوه الهی و با فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه ناکام مانده اند و شکست‌های پی در پی متحمل شده‌اند. 

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان اینکه کشور بین قدرت‌های جهانی می‌درخشد تاکید کرد: جمهوری اسلامی با قدرت و دست پر در مذاکرات برجام حضور پیداکرده و از حقوق حقه ملت دفاع می‌کند. 

در پایان جلسه، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات همدان برگزار شد و مدیرکل جدید معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد. 

همچنین وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات همدان به طور مستقیم به تماس‌های مردم با سامانه تلفنی ۱۱۳ پاسخ داد. 

خطیب پس از شنیدن و پاسخ به تعدادی از تماس‌های مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان صادر کرد. 

بر اساس این گزارش، وزیر اطلاعات در بدو ورود به استان همدان به همراه استاندار و جمعی از اعضای شورای تامین همدان در گلزار شهدای این شهر حضور یافتند و به مقام شامخ علما و شهدای دارالمومین ادای احترام کرد. 

وزیر اطلاعات در این سفر با آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید