حمله یک نماینده مجلس به رئیس‌جمهور پیشین؛ او فقط عمامه بر سر دارد

کدخبر: ۴۶۲۶۸۰
اقتصادنیوز: نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: تخلفات حسن روحانی در مجلس بررسی شده و دستگاه عدلیه هم باید در آزمون رسیدگی قضایی به این پرونده سربلند بیرون بیاید؛ مردم نباید احساس کنند که شکایت از حسن روحانی در پشت پرده‌ها سرهم‌بندی می‌شود.
حمله یک نماینده مجلس به رئیس‌جمهور پیشین؛ او فقط عمامه بر سر دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به تخلفات حسن روحانی در قوه قضائیه اظهار داشت: مسأله تخلفات حسن روحانی هیچ ربطی به شأن معمم بودن او ندارد؛ چرا که فقط او عمامه بر سر دارد، لذا رسیدگی به پرونده تخلفات وی در دادگاه ویژه روحانیت را نمی‌پذیرم و او در جایگاه ریاست جمهوری تخلفاتی کرده که بایستی به آن سریعا رسیدگی کرد.

وی افزود: معمم بودن حسن روحانی که رئیس جمهور سابق است، ربطی به تخلفات و سوء مدیریت‌هایی که در زمان ریاست جمهوری داشته ندارد؛ قوه قضائیه امروز در یک آزمون جدی قرار گرفته که اگر با آن سرسری برخورد کند و نگاه به آن نگاه به یک پرونده عادی باشد به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام ضربه زده است. این در حالی است که این پرونده نمونه مشابه در نظام ایرانی و اسلامی‌مان ندارد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده ایرانیان شاکی این پرونده هستند، تصریح کرد: ۸۵ میلیون ایرانی شاکی پرونده حسن روحانی هستند و اگر از هر ایرانی سؤال کنیم که از رئیس جمهور سابق شکایت دارید حتما پاسخ مثبت خواهد داد و حتی حامیان سرسخت دولت تدبیر هم از حسن روحانی شکایت دارند؛ همگان خواستار سؤال از رئیس جمهور سابق در یک محکمه عدلیه هستند.

نقدعلی گفت: با توجه به اینکه مجلس نقش خود را درباره رسیدگی به عملکرد حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری ایفا کرده است، قوه قضائیه هم باید در این آزمون سربلند بیرون بیاید؛ خدای ناکرده مردم نباید احساس کنند که موضوع شکایت از حسن روحانی در پشت پرده‌ها سرهم‌بندی می‌شود. لذا از مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم رسیدگی به تخلفات حسن روحانی را در یک بستر شفاف و در انظار عمومی مدیریت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید