خون شهید سلیمانی نظام استکباره را بیچاره کرد

کدخبر: ۴۶۴۰۵۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی میگوید، خون شهید سلیمانی نظام استکباری را پیچیده کرد.
خون شهید سلیمانی نظام استکباره را بیچاره کرد

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی سوم دی ماه، در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه با اشاره به اینکه روزی می‌رسد تا دیگر نظام استکباری در منطقه حضور نداشته باشد، اظهار کرد: خون شهید سلیمانی نظام استکباری را بیچاره کرد و آنان را به حالت دفاعی در آورد که این موضوع به دشمنان انقلاب نشان داد همانگونه که در گذشته نتوانستند در مقابل نظام جمهوری اسلامی بایستند اکنون نیز باید از منطقه خارج شوند.

وی با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، تصریح کرد: این روز که به نامِ روز بصیرت شناخته شد به معنای شناخت دشمن، شناخت مسیر، زمان شناسی و مکان شناسی است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران در ۹ دی حیله‌ها و ترفندهای دشمنان را به خوبی می‌شناختند و اجازه ندادند ابزار دست بیگانگان شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: مردم در این ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد در زمان و مکان مناسب در صحنه حضور پیدا کرده و حیله‌های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به حضور مردم در جنگ تحمیلی تاکید کرد: مردم در زمان جنگ تحمیلی نیز متوجه شدند که باید به کمک نیروهای نظامی بیایند و همین زمان شناسی و مکان شناسی موجب شد تا پیر و جوان، مرد و زن همه در صحنه حضور داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید