داماد رئیس‌جمهور پیشین:

روحانی خانه‌نشین نشده است، آشپزی هم نمی‌کند

کدخبر: ۴۶۶۱۹۹
اقتصادنیوز: داماد رئیس‌جمهور پیشین گفت: این‌گونه نیست که روحانی خانه‌نشین شده باشد و مثلا آشپزی بکند.
روحانی خانه‌نشین نشده است،  آشپزی هم نمی‌کند

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه شرق  گفت وگویی با کامبیز مهدی‌زاده داماد رئیس‌جمهور پیشین داشته که بخشی از این گفت وگو به شرح زیر است:

 

آقای روحانی چند روز پیش با مقام معظم رهبری دیدار داشتند؟

بله، دیدم که برخی سایت‌ها که من اسم «خناسان» روی آنها گذاشته‌ام، نوشته‌اند که اصلا جلسه خوبی نبوده است. بیان این سخنان توهین به جامعه روحانیت است. همچنین در شبکه‌های مجازی دیدم که آقای سلیمی‌نمین صحبت‌هایی درباره این دیدار مطرح کرده بودند که خیلی خنده‌دار بود. اتفاقا دیدار آقای روحانی و مقام معظم رهبری جلسه‌ای بسیار صمیمی بوده است. دکتر روحانی زمانی هم که رئیس دولت بودند هر هفته خدمت ایشان می‌رسیدند و گزارش می‌دادند. جلسه اخیر هم بیشتر از یک ساعت بوده و در یک فضای صمیمی و دوستانه برگزار شده است. به‌ هر حال دوستی و ارتباط آقای روحانی و مقام معظم رهبری به سال‌ها قبل برمی‌گردد و اینجا اعلام می‌کنم که این دوستی ادامه‌دار خواهد بود. تمام احکام آقای روحانی را مقام معظم رهبری داده‌اند و این دو نفر ارتباطشان همیشه صمیمی بوده است اما برخی خناسان در دور دوم ریاست‌جمهوری تلاش کردند این ارتباط را خراب کنند ولی موفق نشدند و نخواهند شد.

‌گفته می‌شود که آقای روحانی در این جلسه گلایه‌هایی داشته‌اند.

اصلا چنین مسائلی مطرح نشده، آقای روحانی مرد گلایه نیستند که بروند و از شخصی گلایه کنند. یک دیدار خیلی خوب و برای احوال‌پرسی بوده و مثل همیشه درباره مسائل کلان کشور نیز صحبت شده است، آن هم با احترامی که آقای روحانی به‌عنوان یک پدر برای مقام معظم رهبری قائل هستند. دیدار خیلی خوبی هم بوده است. آن مراسمی که دوم آبان برگزار شد و مسئولان به مناسبت کنفرانس وحدت اسلامی به حسینیه امام خمینی رفته بودند، مقام معظم رهبری از آقای روحانی دعوت کرده بودند که حضور پیدا کنند. هر وقت هم در خانه جمع می‌شویم، ایشان از خاطرات خوب خود با مقام معظم رهبری و مرحوم هاشمی و امام تعریف می‌کنند.

‌در این مدت آقای روحانی با دیگر بزرگان مثل آقای خاتمی هم دیدار داشتند؟

بله، جلساتی داشتند، تا آنجا که می‌دانم با آقای لاریجانی و سیدحسن خمینی دیدار داشتند. درباره آقای خاتمی و آقای ناطق‌نوری اطلاع ندارم که جلسه داشتند یا نه اما افراد مختلف از همه طیف‌ها به دیدار او می‌آیند و درِ دفتر آقای روحانی همیشه باز است.

‌با اعضای دولتشان مثل آقای جهانگیری و آقای ظریف همچنان جلسه دارند؟

بله، حدود دو هفته پیش با آقای جهانگیری جلسه داشتند و با اعضای کابینه نیز هر هفته به‌ صورت انفرادی و گروهی دیدار دارند. به‌ هر حال این‌گونه نیست که آقای روحانی خانه‌نشین شده باشد و مثلا آشپزی بکنند، ایشان یک فرد سیاسی هستند و دوست دارند که این جلسات هم ادامه داشته باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که اندیشه اعتدال حذف‌شدنی نیست و هیچ‌کس هم نمی‌تواند اعتدال را حذف کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید