انتقاد تند دری نجف آبادی از ایرانی های مهاجر/ از درون بی‌محتوا شده‌اید/ چگونه وارد سرزمین ترامپ می شوید؟

کدخبر: ۴۶۸۵۳۵
امام جمعه اراک با بیان اینکه برخی از این مهاجرین برای گرفتن ویزا هر یکشنبه جلوی درب کلیساها صف می کشدند و از درون بی محتوا می شوند، گفت: حیف نیست که فرزند علی و فاطمه(س) در دستان دشمنان باشد؟
انتقاد تند دری نجف آبادی از ایرانی های مهاجر/ از درون بی‌محتوا شده‌اید/ چگونه وارد سرزمین ترامپ می شوید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران،حجت السلام و المسلمین دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید عرق و تعصب ملی، اسلامی و ولایی را تقویت کرد، اما بهترین استعدادهای کشور مهاجرت می کنند، البته نباید به شکل مستقیم بلکه باید از طریق محبت و حفظ کرامت، استعدادهای کشورمان را حفظ کنیم.

وی در ادامه داد: این کشور سرزمین حضرت فاطمه(س)، حضرت علی(ع) و امام رضا(ع) و شهید سلیمانی هاست چگونه می شود که افرادی این سرزمین را ترک کرده و وارد سرزمین ترامپ می شوند، این سرزمین را با چه چیزی عوض می کنید؟

امام جمعه اراک با بیان اینکه برخی از این مهاجرین برای گرفتن ویزا هر یکشنبه جلوی درب کلیساها صف می کشدند و از درون بی محتوا می شوند، افزود: حیف نیست که فرزند علی و فاطمه(س) در دستان دشمنان باشد؟ قطعا این موارد به مباحث فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و تربیتی بازمی گردد و باید غیرمستقیم به آن ورود کرد.

وی تصریح کرد: جمعیت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ۵۰ میلیون نفر بیشتر شده است، نرخ باسوادی از ۴۷ درصد به ۹۴ درصد و میانگین سن از ۵۴ سال به ۸۴ سال رسیده است، قطعا این تحولات قابل چشم پوشی نیست و باید انصاف داشت، ۶ هزار مگاوات برق تولیدی پیش از انقلاب امروز به ۶۰ هزار مگاوات افزایش یافته، تمام شهرهات تحت پوشش شبکه آب و گاز و بهداشت است و باید قدردان بود، البته تنبل هستیم، بهره وری پایین است و باید تنبلی ها را جبران کرد و سبک زندگی اسلامی داشت.

دری نجف آبادی افزود: درست است که با شرایط ایده آل فاصله داریم، اما باید به تغییرات و تحولات نگاه مثبت داشت، امروز حتی در روستاها پزشک متخصص داریم، استان مرکزی تا چند سال پیش دانشکده دندانپزشکی نداشتیم. در حال حاضرپیگیر راه اندازی دانشکده داروسازی هستم چراکه جزو واجبترین کارهاست و باید این دانشکده در استان فعال شود.

وی گفت: کره ای ها سالانه ۲۳۶۰ ساعت کار انجام می دهند و برای رقابت با آنها باید ساعت کار را افزایش دهیم، اگر خواهان رشد صنعت خودروسازی و ارتقای کشور هستیم باید همت و غیرت داشت، خداوند هوش و عقل داده است و باید استفاده کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید