اعلام آمادگی اسرائیل برای ارائه کمک‌های اطلاعاتی به یک کشور عربی

کدخبر: ۴۷۰۵۰۸
اقتصادنیوز: «نفتالی بنت» نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با ولیعهد ابوظبی از آمادگی این رژیم برای ارائه کمک‌های اطلاعاتی به امارات متحده عربی خبر داد.
اعلام آمادگی اسرائیل برای ارائه کمک‌های اطلاعاتی به یک کشور عربی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از الجزیره، نخست وزیر اسرائیل در گفت وگوی تلفنی با محمد بن زاید آل نهیان از آمادگی این رژیم برای ارائه کمک های اطلاعاتی و امنیتی برای دفاع از امارات متحده عربی خبر داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن محکوم کردن حمله اخیر نیروهای یمنی به امارات، مدعی شد که به نهادهای امنیتی اسرائیلی دستور داده تا کمک های لازم را به امارات ارائه کنند.

بنت همچنین گفته است که رژیم صهیونیستی از اقدامات امارات متحده عربی برای دفاع از امنیت خود در برابر این حملات حمایت می کند.

پیش تر نیز یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در توییتی از امارات متحده عربی در مقابل حملات دقیق نیروهای یمنی به عمق خاک این کشور حمایت کرده بود.

در حالی رژیم صهیونیستی از امارات متحده عربی حمایت کرده که رسانه‌های یمنی بارها در خصوص حمایت نظامی تل آویو از ائتلاف سعودی در جنگ یمن گزارش دادند.

منابع محلی یمن اخیرا از اقدام رژیم صهیونیستی برای کمک به امارات متحده عربی به منظور احداث یک پایگاه نظامی جدید در جزیره سقطری در جنوب یمن خبر دادند.

روز دوشنبه در پی حملات موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به خاک امارات متحده عربی، انفجاری در نزدیک مخازن شرکت نفت «ادنوک» و یک انفجار دیگر در فرودگاه بین المللی ابوظبی رخ داد که بر اثر آن، سه نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید