جزئیات مهم از حمله موشکی یمن به امارات

کدخبر: ۴۷۱۱۹۴
وزارت دفاع مدعی شد که پدافند هوایی این کشور ۲ موشک بالستیک شلیک شده توسط ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را رهگیری و منهدم کرده است.
جزئیات مهم از حمله موشکی یمن به امارات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت دفاع امارات با صدور بیانیه‌ای عملیات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مواضع خود را تأیید کرد.

وزارت دفاع امارات در عین حال با هدف کوچک جلوه دادن عملیات بزرگ یمنی‌ها، مدعی شد که پدافند هوایی این کشور ۲ موشک بالستیک شلیک شده توسط ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را رهگیری و منهدم کرده است.

در ادامه ادعاهای این وزارتخانه آمده است این حمله خسارتی در پی نداشت و بقایای موشک‌ها در اطراف ابوظبی سقوط کرد. وزارت دفاع امارات همچنین اعلام کرد برای مقابله با هر گونه تهدید در بالاترین حالت آمادگی قرار دارد.

این در حالی است که شبکه «المسیره» بامداد امروز از هدف قرار دادن عمق خاک عربستان و امارات توسط ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد و افزود نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه مهمی را در این زمینه صادر می‌کنند.

این شبکه تلویزیونی، حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عمق خاک عربستان و امارات را بزرگ و گسترده توصیف کرد. این در حالی است که ساعاتی قبل کانال تلگرامی صابرین نیوز از وقوع چهار انفجار در ابوظبی و تعلیق پروازها به فرودگاه این شهر خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید