هدف احیای جمهوریت نظام است

آخرین خبر از جلسات روحانی با خاتمی، ناطق و لاریجانی!/چه کسی روحانی را در این جلسات همراهی می‌کند؟

کدخبر: ۴۷۳۵۹۷
اقتصادنیوز: محمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، اخبار تازه‌ای از تحرکات حسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین را در اختیار افکار عمومی قرار داد.
آخرین خبر از جلسات روحانی با خاتمی، ناطق و لاریجانی!/چه کسی روحانی را در این جلسات همراهی می‌کند؟

به گزارش اقتصادنیوز علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با برنا اعلام کرد:آقای روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق‌نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است. سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند. اسحاق جهانگیری هم در جلسات روحانی با سران اصلاحات حضور دارد و هم فکری می‌کند.

او همچنین خبر داد: آقای محسن هاشمی اخیرا با آقای روحانی و لاریجانی دیدار کرده و به زودی آقای مرعشی هم جلسه‌ای را با آقای روحانی خواهد داشت. احزاب همگی دولت درسایه هستند، جلسات مشترکی را در خصوص تشکیل دولت در سایه داشته‌ایم  و صحبت‌هایی شده است.

این عضو حزب کارگزاران در پایان تصریح کرد: ماهیت و شاکله احزاب ایجاد دولت در سایه است تا بتوانند به صورت قانونی قدرت را در اختیار بگیرند. احزاب اصلاح‌طلب در حال بازسازی خود و بررسی علت عدم تمایل مردم به حضور در پای صندوق‌های رای هستند.احزاب اصلاح‌طلب درصدد تشکیل دولت در سایه هستند. احزاب برنامه‌ریزی می‌کنند تا دولت را از دست گروهی که بر مسند کار هستند، بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید