نامه جدید دبیرکل حزب اعتماد ملی به رئیس قوه قضائیه

کدخبر: ۴۷۴۵۱۸
اقتصادنیوز: دبیرکل حزب اعتماد ملی با ارسال نامه ای به رییس قوه قضاییه، در خصوص آزادی کیوان صمیمی بهبهانی تشکر و قدردانی کرد.
نامه جدید دبیرکل حزب اعتماد ملی به رئیس قوه قضائیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در این نامه آمده است: در خبرها خواندم که حکم آزادی موقت جناب آقای کیوان صمیمی بهبهانی از سوی قوه قضاییه صادر شده است. از آنجا که اینجانب در نامه مورخ سوم بهمن ماه امسال به حضرتعالی، خواستار آزادی این فعال سیاسی شده بودم، این اقدام قوه قضاییه را توجه به مطالبات منطقی و معقول سیاسیون، دلسوزان و خیرخواهان تلقی می‌کنم و وظیفه خود می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از شما به خاطر انجام این اقدام خیر ابراز کنم.  
در عین حال امیدوارم این گونه اقدامات اولا درباره دیگر زندانیان سیاسی هم ادامه یابد و ثانیا به یک روند ثابت در مسیر ایجاد تحول و تعالی در قوه قضاییه تبدیل شود به گونه‌ای که شاهد رهایی همه زندانیانی باشیم که اکنون به اتهامات سیاسی یا صنفی در زندان به سر می‌برند. 
در بخشی دیگر از این نامه الیاس حضرتیرخطاب به رئیس قوه قضائیه اظهار عقیده کرده است:پیش‌تر از سر خیرخواهی برای شما نوشته بودم که «جنابعالی می‌توانید دستور تجدید رسیدگی به جرایم متهمان سیاسی را براساس قانون جرم سیاسی صادر کنید یا با درنظر گرفتن تخفیفات جدی، زمینه آزادی آنان را فراهم آورید. در هر صورت دستور دهید همه این دست از زندانیان مادامی که در زندان هستند، از همه امکانات حقوقی برخوردار باشند که قانون برای زندانیان سیاسی درنظر گرفته است.» امیدوارم با دستور صریح جنابعالی در این زمینه گام بزرگی برای تعالی وضعیت قضایی کشور برداشته شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید