پیام تبریک مقامات کویت به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

کدخبر: ۴۷۵۵۹۷
اقتصادنیویز: امیر ، ولیعهد و نخست وزیر کویت با ارسال پیام‌های جداگانه برای رئیس‌جمهور ایران فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مقامات و مردم کشورمان تبریک گفتند.
پیام تبریک مقامات کویت به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شیخ «نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت امروز (جمعه) همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ارسال پیامی به آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان، این روز را به مسئولان و مردم ایران تبریک گفت.   

خبرگزاری کویت گزارش داد، امیر کویت در این پیام خطاب به رئیس جمهوری اسلامی ایران آورده است:   ضمن عرض تبریک صمیمانه به جناب عالی، برای جمهوری اسلامی و مردم دوست ایران، پیشرفت و بهروزی را از خداوند منان خواستارم.  

همچنین شیخ «مشعل الاحمد الجابر الصباح» ولیعهد کویت با ارسال پیام جداگانه به آیت الله سید ابراهیم رئیسی، فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به وی و مردم ایران تبریک گفت و برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد. 

شیخ «صباح خالد الحمد الصباح» نخست وزیر کویت نیز با ارسال پیام مشابهی به رئیس جمهوری اسلامی ایران، این روز را به مسئولان و مردم کشورمان تبریک گفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید