پیام مهم وزیر خارجه گرجستان به امیرعبداللهیان

کدخبر: ۴۷۵۶۲۰
اقتصادنیوز: وزیر خارجه گرجستان امروز در پیامی خطاب به امیرعبداللهیان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در این روز مهم مایلم مجدداً بر اهمیت توسعه بیشتر روابط دوستانه و دوجانبه گرجستان با ایران تأکید نمایم.
پیام مهم وزیر خارجه گرجستان به امیرعبداللهیان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، داویت زالکانیانی وزیر خارجه گرجستان روز جمعه در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و خواستار توسعه روابط با ایران در همه زمینه ها شد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان گزارش داد، در پیام وزیر امور خارجه گرجستان آمده است : جناب آقای حسین امیر عبداللهیان وزیر  امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ،باعث خرسندی است که چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

در این روز مهم، مایلم مجدداً بر اهمیت توسعه بیشتر روابط دوستانه و دوجانبه گرجستان با ایران تأکید نمایم. اینجانب مطمئن هستم که از طریق تلاش های مشترک همکاری ها را به نفع دو کشور توسعه و تقویت خواهیم کرد.

در پیام وزیر خارجه گرجستان خطاب به همتای ایرانی خود آمده است ضمن تجدید احترامات فائقه، برای شما و کشور عزیزتان موفقیت، صلح و شکوفایی مستمر آرزومندم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید