محور گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و لاوروف چه بود؟

کدخبر: ۴۷۵۰۴۶
وزارت خارجه روسیه روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران نوشت: در تاریخ هشتم فوریه سرگئی لاوروف به اتبکار طرف ایرانی گفت‌وگویی با حسین امیرعبداللهیان داشت.
محور گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و لاوروف چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای «تحولات پیرامون برجام» را یکی از محورهای گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و روسیه خواند.

وزارت خارجه روسیه روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران نوشت: در تاریخ هشتم فوریه سرگئی لاوروف به اتبکار طرف ایرانی گفت‌وگویی با حسین امیرعبداللهیان داشت. طرفین در خصوص نتایج سفر موفق سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران به مسکو به تبادل نظر پرداختند و در رابطه با توسعه همکاری در تمامی حوزه‌ها بر پایه توافق سران دو کشور گفت‌وگو کردند.

در ادامه بیانیه آمده است: تحولات پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بر سر برنامه هسته‌ای ایران در چارچوب مذاکرات جاری در وین جهت احیای اجرای کامل توافق هسته‌ای مورد گفت‌وگو قرار گرفت. وزرا بر احیای فوری برجام در قالب اصلی و متعادل خود - که به تایید شورای امنیت سازمان ملل - رسیده است، تاکید کردند. درخصوص مشکلات منطقه‌ای نیز گفت‌وگوهایی انجام گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید