اظهارات یک سردار سپاه درباره فحشا و تولید نسل

کدخبر: ۴۷۷۲۲۷
سردار معروفی گفت: دشمن به‌دنبال گرفتن هویت ایرانی اسلامی ما بوده و عدم تولید نسل و ترویج فحشا هدف‌گذاری دشمن برای نابودی نظام اسلامی است.
اظهارات یک سردار سپاه درباره فحشا و تولید نسل

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار حسین معروفی عصر جمعه در نوزدهمین یادواره شهدای غدیر استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهیدان غدیر اظهار داشت: شهدای غدیر رویش‌های انقلاب بودند که جان خود را در راه پاسداری از دین خدا تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ کرمان هیچ‌ گاه یاد و خاطره ۲۷۶ کبوتر خونین بال غدیر را فراموش نخواهد کرد که برای انجام ماموریت برقراری امنیت به سیستان و بلوچستان رفته بودند و آسمانی شدند گفت: شهدا بر سر کلاس درس عباس بن علی(ع) درس خوانده و حسینی شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهیدان به هیچ کس بدهکار نیستند و ما مدیون شهدا هستیم بیان کرد: مدیران و مسئولان در هر پست و مقامی باید حواسشان جمع باشد که برای هر میز مدیریت خون شهید ریخته شده و میز مدیریت آنها امانت است.

وی با بیان اینکه دشمن از هر سمتی کمین کرده تا به جامعه اسلامی ضربه بزند افزود: ترویج فرهنگ و سیره شهدا مصونیت مردم و جوانان ما است و شهدا نیاز به یادواره و مراسم ندارند و این ما هستیم که در این مراسم باید از خدا بخواهیم که عاقبت ما را شهدایی کند.

معروفی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به‌ عنوان امام المسلمین به شایستگی در دو ماهه گذشته به جهاد تبیین فرمان دادند گفت: در مقابل نرم‌افزار دشمنان که همه جانبه علیه نظام اسلامی ایستاده تا ملت را از انقلاب و نظام اسلامی جدا کنند، بعضی‌ها جهاد تبیین را صرفاً در حوزه سیاسی می‌دانند که اشتباه است.

 

فرمانده سپاه استان کرمان: عدم تولید نسل و ترویج فحشا هدف‌گذاری دشمن برای نابودی نظام اسلامی است

 

وی با بیان اینکه جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و عرصه سیاسی لازم است گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه جوانان ما باید بدانند در روزگاری نه خیلی دور، آمریکایی‌ها در کشور خودمان زده بودند ورود سگ ممنوع و حق توحش می‌گرفتند افزود: اما امروز همین آمریکا در مقابل عظمت ایران اسلامی مجبور است سر تعظیم فرود آورد.

وی با بیان اینکه نخبگان جامعه باید بدانند اگر جایی اشتباه کردند کربلایی دیگر ایجاد نمی‌شود و دوران شریح قاضی‌ها تمام شده و مردم نگاه به امام خودشان می‌کنند ادامه داد: مردم دیگر نگاه به انقلابی خسته از راه نمی‌کنند و راه شهدا و انقلاب شهدا ادامه دارد.

معروفی با اشاره به اینکه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و قرآن فرمود "شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند" گفت: آنچه که ما را در دنیا عزیز و در انقلاب پیروز کرد ایمان عملی به ذات اقدس الهی، وحدت مردم و وجود رهبری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب دشمن در جنگی نابرابر در مقابل ما ایستاد اما با مدیریت امام(ره)، حضور گسترده مردم در جبهه‌ها و با توکل به خداوند این جنگ هم به شکست دشمن ختم و قلوب مسلمین بیشتر از گذشته به هم نزدیک شد افزود: در دفاع مقدس بارها نیمروز عاشورایی تکرار شد و رزمندگان اسلام به تاسی از عاشورا در مقابل استکبار ایستادند و شهید شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دومین مؤلفه پیروزی ما وحدت به معنای واقعی کلمه حول محور امام جامعه بود گفت: قبل از انقلاب، بیگانگان برای ما تصمیم می‌گرفتند و حتی شاه کشور را انگلیس و آمریکا انتخاب می‌کرد اما امروز مردم برای خودشان تصمیم می‌گیرند و مسئول و وکیل انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم بساط آمریکا و انگلیس را برای همیشه از کشور برچیدند ادامه داد: استقلال سیاسی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و امروز اقتدار ایران اسلامی به جایی رسیده که هر کس به کشور دست درازی کند، دستش را قطع خواهیم کرد.

معروفی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک الگو در جهان تبدیل شده است و مردم دنیا با تاسی از انقلاب مقابل استکبار می‌ایستند گفت: دشمن در فضای مجازی به‌دنبال گرفتن هویت ایرانی اسلامی جوانان ما بوده و عدم تولید نسل و ترویج فحشا، هدف‌گذاری دشمن برای نابودی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن شناسی را جدی بگیرید و بررسی کنید که دشمن چه برنامه‌هایی را برای نابودی کشور دنبال می‌کند و چه منافعی در آن دارد افزود: مدیران اجرا و ترویج مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی مصونیت آور است و برای جامعه وحدت ایجاد می‌کند گفت: مدیر اسلامی باید در بین مردم حضور داشته باشد و به مردم نوکری کند و مدیری که به‌دنبال آقایی کردن باشد به درد حکومت اسلامی نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه امروز وحدت جامعه اسلامی از آب و نان برای ما واجب‌تر است افزود: وحدت باید حول محور ولایت باشد و ببینید که حاج قاسم در وصیت نامه خود چگونه ما را به پیروی و اطاعت از ولایت فقیه توصیه کرده و قسم خوردند که راه سعادتمندی پیروی از ولایت است.

معروفی با اشاره به اینکه اگر سپاه را می‌زنند برای این است که سپاه پاسداران در دفاع از ولایت تا آخر ایستاده است و می‌دانند اگر سپاه ضعیف شود رهبری جامعه تضعیف شده است گفت: دشمن امام جامعه را هدف قرار داده و سعی می‌کند که تمام راه‌هایی که به رهبری ختم می‌شود را بزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید