فرمانده سپاه کرمان: در فتنه ۸۸ بعضی‌ها را با تیپا از قطار انقلاب پیاده کردند

کدخبر: ۲۸۷۶۴۴
اقتصادنیوز: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه چهل سال است نظام اسلامی از برکت خون شهدا و ایستادگی امت راه خود را با عزت ادامه داده است و مردم اجازه ندادند خون شهدا هدر برود گفت: امروز تمام دنیا متوجه زورگویی و خوی استکباری آمریکا شدند.

سردار غلامعلی ابوحمزه امروز عصر در یادواره شهدای روستای ده‌زیار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای روستای ده‌زیار اظهار داشت: اگر بخواهیم شهدا را بشناسیم و اثر خون آنها بر قلوب انسان‌ها را دریافت کنیم باید آنها را چراغ راه جامعه بدانیم.

وی با بیان اینکه امام(ره) استاد شهدا بود و شهدا به پیروی از ولایت در جبهه‌ها حاضر شدند گفت: شخصیت امام(ره) شخصیتی بی‌نظیر در دنیا است و اگر امام(ره) را خشوب بشناسیم شهدا را خواهیم شناخت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بعضی از بدخواهان حرف‌هایی را نسبت به امام(ره) مطرح می‌کنند که کاملا اشتباه است و با شناخت امام(ره) به این تصورات اشتباه پی خواهیم برد افزود:امام(ره) مانند خورشید تابناکی بود که تحمل این همه عظمت و بزرگی را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود این انقلاب بی‌نام امام(ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نبوده و این سخن یک تعارف نیست گفت: فهمیدن اینکه امام(ره) چگونه به این درجه از مقام رسید ما را در مسیر کمال و سعادت قرار خواهد داد.

ابوحمزه با اشاره به اینکه امام(ره) اسلام را خوب شناخت و بعد انقلاب کرد افزود: اگر بخواهیم راه امام(ره) را ادامه دهیم باید پیرو ولایت فقیه بوده و اسلام را خوب بشناسیم.

وی با بیان اینکه ولایت مطلقه فقیه راه پیروزی اسلام است و اسلام بدون ولی‌فقیه به نتیجه نمی‌رسد یادآور شد: امام(ره) آنچه را که در حوزه‌های علمیه آموخته بود عملی کرد و عامل به قرآن و اسلام شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امام‌(ره) بعد از شناخت و آگاهی و معرفت، یافته‌های خود را به میدان عمل آورد و بر قوای نفسانی خود غلبه کرد افزود: امام(ره) با انجام واجبات و ترک گناه خود را ساخت و 15 سال زیارت جامعه کبیره را در نجف اشرف به‌صورت ایستاده خواند و معنویت خود را افزایش داد.

وی با بیان اینکه بصیرت و دشمن‌شناسی امام بی‌نظیر بود و در تمام این سال‌ها امام(ره) یک سر سوزن از مواضع خود کوتاه نیامد خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمود شاه باید برود و آنقدر ایستاد تا شاه رفت.

ابوحمزه با اشاره به اینکه اتحادیه جماهیر شوروی دچار فروپاشی شد و این فروپاشی را امام (ره) پیش‌بینی کرده بود افزود: امام(ره) برای تشکیل حکومت اسلامی پرورش نیرو داشت و شهدای محراب، شهدای هفت تیر، شهدای هشت شهریور و سایر شهدا پرورش یافته مکتب امام(ره) هستند.

وی با بیان اینکه امام(ره) با دست خالی نهضت اسلامی را آغاز کرد اما ایمان به خدا قدرت او بود خاطرنشان کرد: هر حادثه‌ای که برای مسیر انقلاب پیش می‌آمد امام خسته نشد و فرمود ما مامور به تکلیف هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بعضی‌ها فکر می‌کنند امام تئوری برای انقلاب و حکومت نداشت تصریح کرد: این افراد سخت در اشتباهند چرا که امام خمینی(ره) ده سال قبل از پیروزی انقلاب تئوری حکومت اسلامی را که بعد به کتاب ولایت فقیه تبدیل شد در نجف اشرف تدریس کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 با محوریت مردم و امام(ره) به پیروزی رسید گفت: تمام جریانات وابسته به غرب و شرق آمدند تا بر افکار و اندیشه امام(ره) غالب شوند اما امام(ره) مانند کوه ایستاد و به تعبیر امام علی(ع) در راه خود راسخ بود.

ابوحمزه با اشاره به اینکه وقتی دشمنان نتوانستند بر اندیشه امام(ره) غلبه کنند جنگ تحمیلی هشت ساله را آغاز کردند یادآور شد: نزدیکترین افراد به امام(ره) اگر در مسیر انقلاب منحرف شدند امام(ره) با آنها تعارف نکرده و آنها را کنار گذاشت.

وی با بیان اینکه امام(ره) به محض اینکه بنی‌صدر دچار مشکل شد او را از فرماندهی کل قوا عزل کرد گفت: در عملیات مرصاد امام(ره) اعلام کرد هر که توبه کرد، برگردد و هر که توبه نکرد طبق قانون اسلامی با او برخورد شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امام(ره) دید عمیق و وسیعی از آینده داشت و به‌گونه‌ای انقلاب را هدایت کرد که امروز امام خامنه‌ای نیز همان راه را ادامه داده است افزود: روحیه رهبر انقلاب در مقابل آمریکا همان روحیه امام(ره) است و هر دو آمریکا را شیطان بزرگ و شیطان اکبر لقب دادند.

وی با بیان اینکه امروز تمام دنیا متوجه زورگویی و خوی استکباری آمریکا شدند گفت: رئیس جمهور آمریکا مخفیانه به عراق رفت و حتی چراغ‌های هواپیما را خاموش کردند تا کسی متوجه حضور او نشود.

ابوحمزه افزود: به گفته خودشان هفت هزار میلیارد دلار در غرب آسیا هزینه کردند و 170 هزار تفنگدار به منطقه اعزام کردند و صدها کشته دادند اما شبانه و دزدانه به پایگاه نظامی خودشان به عراق آمدند و رفتند.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم به دلیل ضعف مدیریت بعضی از مسئولان است و نباید ناامید شویم گفت: تحریم 30 درصد از مشکلات اقتصادی ما را درگیر کرده است و مابقی آن به‌دلیل ضعف مدیریت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مشکلات و ضعف بعضی از مسئولان را نباید پای انقلاب و اسلام گذاشت افزود: امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی آنقدر قدرتمند است که احدی در دنیا نمی‌تواند آن را تهدید کند.

وی با اشاره به اینکه باید سجده شکر به جا بیاریم که در زمانی زندگی می‌کنیم که از اسلام و مظلومان عالم دفاع می‌کنیم و شهدای ما برای همین دفاع از اسلام رفتند گفت: شهدای ما از عاشورا درس گرفتند.

ابوحمزه با بیان اینکه چهل سال است نظام اسلامی از برکت خون شهدا و ایستادگی امت راه خود را با عزت ادامه داده است و مردم اجازه ندادند خون شهدا هدر برود افزود: در فتنه 88 بعضی‌ها از قطار انقلاب پیاده شدند و بعضی‌ها را هم از قطار انقلاب با تیپا پیاده کردند.

وی با اشاره به اینکه ماندن در قطار انقلاب یک شرط دارد و آن هم حافظ دستآوردهای انقلاب بودن و پیروی از ولایت است بیان کرد: همه ما مدیون اسلام و شهدا هستیم و کسی طلبکار اسلام و شهدا نیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند مسئولان نوکر مردم هستند و شان مسئولان در نظام اسلامی خدمتگزاری و نوکری برای مردم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید