وحشت اسرائیل از توافق در مذاکرات وین

کدخبر: ۴۷۷۶۷۹
اقتصادنیوز: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: ما خودمان باید با پرونده هسته‌ای ایران برخورد کنیم و هیچکس این کار را برای ما انجام نخواهد داد لذا باید آماده باشیم.
وحشت اسرائیل از توافق در مذاکرات وین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، العربیه نوشت: «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از مقام‌های این رژیم خواست برای مقابله با «تهدید برنامه هسته‌ای ایران» آماده باشند.

 

لیبرمن افزود که اسرائیل باید برای آنچه که می‌خواهد انجام دهد، نه تنها مقابل آمریکا، بلکه در برابر پنج قدرت دیگر جهان بایستد.

وی ادامه داد: «قطعاً این توافق چالشی برای ما خواهد بود و باید در همه زمینه‌ها آماده باشیم».

این مقام صهیونیست در مصاحبه با رادیو عبری «۰۳ اف.ام» گفت: «تحولات نگران‌کننده‌ای در رسانه‌ها در مورد نزدیک بودن دستیابی به توافق هسته‌ای غرب با ایران وجود دارد. هر گونه توافقی که در حال حاضر می‌بینیم، پیام خوبی در پی ندارد. این به ایرانی‌ها اجازه می‌دهد آزادانه به تحقیق و توسعه ادامه دهند و ما با نگرانی برنامه‌های آنها را دنبال ‌کرده و تلاش می‌کنیم همه دستاوردهای خود در این زمینه را به ایالات متحده منتقل کنیم».

وی افزود: «ما خود باید با پرونده هسته‌ای ایران برخورد کنیم و هیچکس این کار را برای ما انجام نخواهد داد لذا باید آماده باشیم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید