درخواست یک امام جمعه از مسوولان درباره طرح صیانت از فضای مجازی

کدخبر: ۴۷۸۸۲۹
اقتصادنیوز: امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه نباید فضای مجازی را به حال خود و برای دشمنان رها کنیم، گفت: مدیران با اخلاص خدمت به مردم را شروع کنند و در این راه تمام تلاش خود را به کار ببرند تا در وظیفه خود کوتاهی نکنند.
درخواست یک امام جمعه از مسوولان درباره طرح صیانت از فضای مجازی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امام جمعه ارومیه گفت: طرح حمایت از کاربران فضای مجازی که در مجلس مطرح شده، باید به درستی توسط مسئولان مربوطه برای مردم روشن و شفاف شود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه اگر این طرح، درست است مسئولان بر این کار اهتمام داشته باشید و با بیان دلایل برای جامعه این راه را ادامه دهید، افزود: مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ملت باید بر این فضا حاکم باشند و نگذاریم فضای مجازی محل جولان دشمنان و ظالمان باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه فضای مجازی باید کنترل و مدیریت شود و نباید این فضا را به حال خود و برای دشمنان رها کنیم، گفت: مدیران با اخلاص خدمت به مردم را شروع کنند و در این راه تمام تلاش خود را به کار ببرند تا در وظیفه خود کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: فردی که وظیفه‌ای به وی اعطا می‌شود باید در مقابل خداوند متعال پاسخگو باشد و در مسؤولیت خود با جدیت خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد.

وی با تبریک روز وکیل اظهار داشت: وکالت از صفات خداوند متعال است و باید وکلا با راه و روش مناسب برای ایجاد عدالت در جامعه تلاش کنند و از حق مظلومان حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وکالت یک شغل نیست و کار مقدسی است که بر عهده وکلا گذاشته شده است.

حجت الاسلام قریشی همچنین با تبریک روز مهندس، گفت: امید است با تلاش مهندسان این مملکت، جامعه توسعه یابد به مراتب برتری در عرصه‌های مختلف برسیم.

وی افزود: مهندسان باید با طرح‌های خود مشکلات مردم را بررسی و حل کنند و در راه کمک به حل مشکلات جامعه دریغ نکنند و روش خواجه نصیرالدین طوسی را ادامه دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید