گلایه تند یک نماینده از تندرو‌های مجلس درخصوص طرح صیانت/به اسم ساماندهی دنبال محدودیت اینترنت هستند

کدخبر: ۴۷۸۸۶۴
اقتصادنیوز: نماینده شیراز در مجلس بیان کرد: برخی فکر کردند اگر طرح اصل هشتاد و پنجی شود به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما بعداً متوجه شدیم که اصلا ماجرا محدودسازی اینترنت است و گفتیم این کاری نیست که در شأن مردم باشد و دنبال شود.
گلایه تند یک نماینده از تندرو‌های مجلس درخصوص طرح صیانت/به اسم ساماندهی دنبال محدودیت اینترنت هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رویداد۲۴، علیرضا پاک فطرت، نماینده شیراز در مجلس گفت: روز اول که طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی در مجلس مطرح شد، فکر کردیم این همان «طرح ساماندهی فضای مجازی» است و استقبال کردیم، چون فضای مجازی در ایران ول هست و همه سنین درگیر آن هستند و خیلی از مطالب در حوزه‌های مختلف بدون پشتوانه توزیع می‌شوند

نماینده شیراز گفت: برخی فکر کردند اگر طرح اصل هشتاد و پنجی شود به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما بعداً متوجه شدیم که اصلا ماجرا محدودسازی اینترنت است و گفتیم این کاری نیست که در شأن مردم باشد و دنبال شود.

وی افزود: تندرو‌های مجلس در حال داد و بیداد کردن هستند، ولی باید بدانند که مسائل علمی داد و بیداد ندارد. هیچ نماینده‌ای از نماینده دیگر، برتر نیست. 

پاک فطرت یادآور شد: بیش از ۱۵۰ نماینده خواستار این شدند که طرح دوباره به رای گذاشته شود تا در صحن بررسی‌ها دنبال شود. باید طرح از اصل هشتاد و پنجی خارج شود، چون ما تفکر حاکم بر آنجا را قبول نداریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید