ادعای وزیر جنگ تل‌آویو:

ایران مشکل جهان و منطقه است!

کدخبر: ۴۸۰۱۹۱
وزیر جنگ اسرائیل با تاکید بر لزوم جلوگیری از تقویت ایران در حوزه هسته‌ای، مدعی شد چه توافقی در وین حاصل شود چه نه، تل‌آویو به اقدام علیه تهران ادامه می‌دهد.
ایران مشکل جهان و منطقه است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل با تکرار عجز و لابه‌های نخ‌نماشده علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت که تهران مشکلی برای جهان و منطقه غرب آسیا است.

گانتز طی سخنرانی در دانشکده نظامی در حیفا، ادعا کرد که اسرائیل هرگز از اقدامات برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی دست نخواهد کشید، زیرا توافق بین تهران و قدرت‌های جهانی قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، وی در این‌باره مدعی شد: «در هفته‌های آینده، شاید حتی در روزهای آینده، ممکن است توافق هسته‌ای بین قدرت‌های [جهانی] و ایران امضا شود».

وزیر جنگ رژیم کودک‌کش اسرائیل ادامه داد: «چه این اتفاق بیافتد یا نه، اسرائیل به هر کاری که لازم باشد برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک تهدید وجودی و داشتن قابلیت اتمی ادامه خواهد داد».

بر اساس این گزارش، گانتز در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: «ما به فعالیت دیپلماتیک خود ادامه خواهیم داد، زیرا ایران قبل از هر چیز یک مشکل جهانی و منطقه‌ای است و به ساخت نیروی نظامی خود ادامه خواهیم داد. همه ابزارها روی میز هستند».

وی همچنین مدعی شد: «حتی در صورت امضای توافق، ما هرگز فعالیت در مجاری دیپلماتیک را با هدف تشدید نظارت بر ایران و با عواقب واقعی و دردناک برای هرگونه نقض [توافق] و پیشرفت در توسعه هسته‌ای متوقف نخواهیم کرد».

اوایل روز چهارشنبه، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفته بود که تل‌آویو باید مطمئن شود که ایران به سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید