معاون پارلمانی رئیس جمهور در آئین افتتاح فرهنگسرای غدیر فولادشهر مطرح کرد؛

تحریم‌ها را بهانه کردند و گفتند هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم

کدخبر: ۴۸۰۴۸۴
معاون پارلمان رئیس جمهور امروز در آئین افتتاح فرهنگسرای غدیر فولادشهر گفت: دولت سیزدهم تحول‌گرا و عدالت‌محور است و در همین مدت کوتاهی از عمر آن می‌گذرد، اقدامات گسترده‌ای را در عرصه داخلی و خارجی را انجام داده است.
تحریم‌ها را بهانه کردند و گفتند هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معطل گذاشتن جامعه به بهانه‌های واهی نابخشودنی است؛ تحریم‌ها را بهانه کردند و می‌گفتند ما هیچ کاری را نمی‌توانیم پیش ببریم، خب همه شاهد بودند که در دولت سیزدهم هم فروش نفت محقق شد هم درآمد حاصل از آن به کشور تزریق شد.

سید محمد حسینی عصر امروز در آئین افتتاح فرهنگسرای غدیر فولادشهر اظهار کرد: دولت سیزدهم تحول‌گرا و عدالت‌محور است و در همین مدت کوتاهی از عمر آن می‌گذرد، اقدامات گسترده‌ای را در عرصه داخلی و خارجی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای آینده و تحول ایران اسلامی در این دولت برنامه‌ریزی شده است، متذکر شد: دولت و ملت در کنار هم می‌توانند پویایی چشم‌گیری را برای کشورمان به ارمغان بیاورند و این مهم سبب شده تا تعطیلی برای مسؤولان معنا و مفهومی نداشته باشد.

حسینی با اشاره به آزادسازی سواحل در کشورمان تصریح کرد: برخی از کارهای روی زمین‌مانده تنها نیاز به اراده قوی دارد تا پیگیری و نتیجه مطلوب حاصل شود؛ معطل گذاشتن جامعه به بهانه‌های واهی نابخشودنی است؛ تحریم‌ها را بهانه کردند و می‌گفتند ما هیچ کاری را نمی‌توانیم پیش ببریم، خب همه شاهد بودند که در دولت سیزدهم هم فروش نفت محقق شد هم درآمد حاصل از آن به کشور تزریق شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه هدف دولت سیزدهم تعامل سازنده و عزتمند با دنیا به ویژه با کشورهای همسایه است، خاطرنشان کرد: فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در ایران فراهم شده است که ایران به نحو احسن از این فرصت‌ها استفاده می‌کند.

وی با توجه به جنایات استکبار در منطقه و حتی کشورهای اروپایی بیان کرد: سیاست‌های دوگانه، تجاوزها و دخالت‌های آمریکا در کشورها سبب بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و مشکلات در آن جوامع شده است.

حسینی با اشاره به سیاست های خارجی دولت سیزدهم تصریح کرد: بسیاری از تولیدات به ویژه محصولات کشاورزی کشورمان نیازمند بازارهای جهانی است که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با توجه به بازدید سرزده رئیس‌جمهور کشورمان از صنعت خودروسازی افزود: دپوی گسترده خودرو در انبارهای صنایع خودروسازی انتقاد شدید رئیس‌جمهور را به دنبال داشت و تأکید شد این واحدها باید هر چه سریعتر نسبت به اصلاح روند و معایب موجود اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش ستاد تنظیم بازار در ایام پایانی سال تصریح کرد: دولت خودش را پاسخگو به مردم می‌داند و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است، البته در برخی از محصولات که در دست و اختیار دولت نیست شاهد برخی نابسامانی‌ها بودیم که در همین زمینه هم دولت خود را پاسخگو می‌داند و در اسرع زمان به حل مشکلات موجود می‌پردازد.

حسینی تشریح کرد: جدیت در سطوح مختلف دولت در دستور کار قرار گرفته است و کارها تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد؛ دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به ریشه‌کن کردن فقر دارد و در این زمینه آحاد جامعه باید دست در دست هم دهند تا نسبت به از بین بردن آن از جامعه اقدامات اساسی انجام شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید