نظر امام جمعه ورامین درباره فضای مجازی و خطرات آن

کدخبر: ۴۸۲۱۱۹
اقتصادنیوز: حسین قدوسی، امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: توجه به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، یکی از مهمترین راه‌ها مقابله با تهاجم دشمن در فضای مجازی است.
نظر امام جمعه ورامین درباره فضای مجازی و خطرات آن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه موقت ورامین بابیان اینکه امروز فضای مجازی و جنبه‌های منفی آن بزرگترین خطری است که جوانان کشور را تهدید می‌کند، گفت: توجه به جهاد تبیین مهمترین راه خنثی کردن توطئه دشمن است.

به گزارش ایرنا، حسین قدوسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین، اظهار داشت: توجه به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب، یکی از مهمترین راه‌ها مقابله با تهاجم دشمن در فضای مجازی است و می‌تواند بسیاری از برنامه‌ریزی دشمن در منحرف کردن جوانان از واقعیت‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام را خنثی کند.
وی با اشاره به تحولات منطقه و نقش آمریکا در ناامن کردن جهان خاطرنشان کرد: سران آمریکا امنیت کشور خود را در گرو ایجاد اختلاف و ناامنی در جهان می‌بیند و از این اختلافات در فروش هر چه بیشتر تسلیحات به کشورها استفاده می‌کنند و به دنبال گسترش چنین سیاست‌هایی در دنیا هستند.
قدوسی با اشاره به اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران افزود: امروز تحریم علیه ایران اسلامی به تنها ابزار آمریکا تبدیل شده  که مشابه آن را در روسیه نیز انجام داده است.
خطیب جمعه ورامین ادامه داد: تحریم روسیه در حالی انجام می‌شود که بر اساس آمارها روسیه ۵۳ درصد نفت و ۴۶ درصد گاز اروپا را تأمین می‌کند و این تحریم ضرری به آمریکا وارد نمی‌سازد.
رفع مشکلات جاده ورامین- چرمشهر به توجه ویژه مسوولان نیاز دارد
امام جمعه جوادآباد ورامین نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: جاده پر تردد و خطر آفرین ورامین به چرمشهر صدمات زیادی به مردم وارد کرد و رفع مشکلات این محور به توجه جدی مسوولان و در اولویت قرار دادن آن نیاز دارد.
حسین رضاپور افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، بودجه مناسبی برای دو بانده کردن مسیر باقیمانده جاده جوادآباد به ورامین در نظر گرفته شده و بخشی از مشکلات تردد مردم جوادآباد به سمت ورامین برطرف گردیده ولی جاده ورامین- چرمشهر کماکان با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و جان مردم در این مسیر در خطر قرار دارد.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها نماز جمعه با تشکر از نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در قرار دادن ماهواره نظامی در ۵۰۰ کیلومتری زمین گفت: این اقدام امنیت و اقتدار کشور را ارتقاء داده و پشتوانه خوبی برای تیم مذاکرات است.
وی با اشاره به مذاکرات وین افزود از تیم مذاکره کننده می خواهیم در مذاکرات پیش رو، همچنان آمریکا را به عنوان دشمن درجه یک به حساب آورده و به هیچ عنوان به او اعتماد نکنند مگر آنکه شرایط کشور را به طور کامل بپذیرند.
امام جمعه جوادآباد افزود: ضمن این که نگرانی دلسوزان انقلاب را درک می‎کنیم، از آحاد جامعه انتظار می‌رود که انتقادات، موجب دوگانگی در کشور به‌ویژه در جبهه انقلاب نشود.
ماهواره نور ۲ عامل بازدارندگی تهاجمات دشمنان است
امام جمعه خیرآباد ورامین نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: ماهواره نور ۲ با جمع‌آوری اطلاعات در حوادثی مانند سیل و زلزله به مدد مسئولان آمده و پرتاب آن علاوه بر نمایش قدرت، عامل خوبی برای بازدارندگی تهاجمات دشمنان است.
حجت الاسلام جعفر طزری افزود: پرتاب این ماهواره از آن جهت حائز اهمیت است که جوانان ایران اسلامی در دوران تحریم به ساخت و پرتاب آن اقدام کردند و جواب مناسبی به همه آنان که می‌خواستند با تحریم کشور را زمین‌گیر کنند دادند.
خطیب جمعه خیرآباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خبرگان رهبری گفت: ایشان علم و فناوری، قدرت نظامی، اقتصاد و رفاه عمومی ‌منطق جذاب و تاثیر گذار بر ملت های دیگر را از ارکان قدرت ملی کشور دانستند که دشمن سال‌هاست به دنبال از بین بردن آن است.
وی افزود: دشمن گاه از طریق اغوای خواص به دنبال تحقق اهداف خود است که نمونه آن را می‌توان در جریان مذاکرات هسته‌ای مشاهده کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید