ولادیمیر پوتین به سرطان مبتلا است؟

کدخبر: ۴۸۲۵۶۲
برخی منابع اطلاعاتی غربی مدعی شده‌اند که ولادیمیر پوتین از نوعی "اختلال مغزی" به دلیل "زوال عقل، بیماری پارکینسون و یا خشم ناگهانی" که ناشی از درمان استروئیدی برای "سرطان" است، رنج می‌برد
ولادیمیر پوتین به سرطان مبتلا است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، شخصیت‌های ارشد ائتلاف اطلاعاتی "فایو آیز" (پنج چشم) که شامل استرالیا، کانادا، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا است، با استناد به منابع نزدیک کرملین معتقدند که یک توضیح و توجیه فیزیولوژیکی برای تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه درخصوص حمله به اوکراین وجود دارد.

شخصیت‌های ارشد این ائتلاف گزارش‌های زیادی را درخصوص پوتین ۶۹ ساله و "رفتار آشفته فزاینده" به همراه "ظاهر ورم کرده" او در ویدئوهای اخیر و "فاصله عجیبی" که او با دیدارکنندگان در کرملین حفظ می‌کند و به آن پایبند است، منتشر کرده‌اند.

یک منبع امنیتی عنوان داشت: یک تغییر قابل شناسایی درخصوص تصمیم‌گیری‌های پوتین در پنج سال اخیر دیده می‌شود. اطرافیانش یک تغییر "قابل‌توجهی" را در "قدرت عقیده و درک او از دنیای اطرافش" مشاهده و لمس می‌کنند.

آن‌ها تئوری‌هایی را مبنی بر اینکه ولادیمیر پوتین یا از یک "اختلال مغزی مثل پارکینسون" رنج می‌برد یا "سرطان" دارد و تحت تاثیر درمان، اختلالاتی در مغز او ایجاد شده است، منتشر کرده‌اند.

آخرین تئوری که توسط اطلاعات انگلیس تایید شده، این است که اختلال ذهنی او نتیجه "خشم ناگهانی" است که ناشی از استفاده بلند مدت "استروئید" می‌باشد.

یک مقام فرانسوی مدعی شده است که پس از دیدار امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه با همتای روسی خود، ولادیمیر پوتین همان شخصی نیست که او دو سال پیش آن را ملاقات کرده بود.

یک منبع اطلاعاتی انگلیسی اصرار می‌کند که آن‌ها نسبت به اطلاعاتی پیرامون سلامت پوتین "مطمئن" هستند.

این منبع اطلاعاتی افزود: نظارت ما درخصوص روسیه و مسائل مربوطه "خارق‌العاده" است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید