رییس سازمان زندان‌ها:

معاندین درباره وضع زندان‌های ما سیاه نمایی می‌کنند!

کدخبر: ۴۸۳۱۶۵
اقتصادنیوز: رییس سازمان زندان‌ها گفت: معاندین درباره وضعیت زندان‌های جمهوری اسلامی سیاه نمایی می‌کنند.
 معاندین درباره وضع زندان‌های ما سیاه نمایی می‌کنند!

به گزارش اقتصادنیوز غلامعلی محمدی در نشست خبری امروز گفت: در عصر کنونی نقش رسانه برهیچ کس پوشیده نیست. صرف نظر از اینکه من رییس سازمان زندان ها هستم،  در عصر کنونی، ما در  زندان های جمهوری اسلامی از حیث رفتار با زندانی و توجه به حقوق و کرامت زندانیان و شرایط نگهداری زندانیان و اقدام به برنامه های فرهنگی و اصلاح و تربیت زندانیان و اشتغال زندانیان اقداماتی را که انجام دادیم در جهت اشتغال مولد و  از نظر توجه به بهداشت محیط زندان ها و توجهی که به اطفال و زنان داریم و از حیث بهره مندی زندانیان و عفو و مرخصی و بهره مندی از تلفن و ...  قابل عرضه به دنیاست.

وی افزود: زندان های ما قابل عرضه به دنیاست نه اینکه رییس سازمان زندان‌ها هستم این حرف را می‌گویم بلکه بنا به ادعای تمام هیات های خارجی که از زندان های ایران بازدید کردند این مطلب را می گویم. وضعیت زندان‌های جمهوری اسلامی در مقایسه با زندان‌های دنیا به این نحو است ولی معاندین به گونه‌ای  سیاه نمایی می‌کنند و زندان‌ها را برخلاف آنچه هست به مردم و دنیا معرفی می‌کنند و از کاه کوهی می سازند و خلاف واقع را منعکس می کنند و  آن را ملاکی برای نقض حقوق زندانی در جمهوری اسلامی قرار می دهند اینجاست باید ابزار رسانه به کمک زندان ها بیاید.

وی افزود: در این مقطع باید یکی از اقداماتمان در جهت خنثی سازی اقدامات دشمنان باشد.  باید اقدامات خوبمان را تبلیغ کنیم‌.

محمدی تصریح کرد: کار خوبی در زندان های جمهوری اسلامی انجام می گیرد ولی در تبلیغ حد مطلب را ادا نکردیم. بحمدالله ما  تفاهم نامه ای را با مرکز رسانه منعقد کردیم که در جهت تبلیغات مثبت زندان هاست که در شرف انجام است.

وی افزود: ما برای زندانیان تسهیلات خوبی را فراهم کردیم و توسعه دادیم. همه اقدامات مثبت در کنارش ممکن است آثار مخربی داشته باشد، ممکن است برخی از زندانیان در تماس تلفنی از زندان موجبات ارتکاب جرم را فراهم کنند و هرچند که تلاشمان این است که آن را خنثی کنیم ولی  به هر حال زندان است و زندان آبستن حوادث است. ما تلاش داریم اشیای ممنوعه وارد زندان نشود و در تلاشیم تمام تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی در پایان گفت: تلاشمان این است که در هر بند یا مجاورت هر بند یک کارگاه تولیدی کرامت محور ایجاد کنیم و  در همه این موارد ما نیازمند کمک  اصحاب رسانه هستیم که به کمک سازمان زندان ها بیایند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید