نطق آتشین خطیب قم درباره اعدام شیعیان در عربستان

کدخبر: ۴۸۳۷۱۴
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت قم با محکوم کردن اعدام شیعیان در عربستان گفت: رژیم تروریست سعودی با ارتکاب به این جنایت شنیع جدید، برگ شرم آور دیگری به سوابق جنایت‌های خود اعم از کشتار و اعدام و ریختن خون بیگناهان از یمن تا عراق و سوریه و سایر کشورهای اسلامی اضافه کرد.
نطق آتشین خطیب قم درباره اعدام شیعیان در عربستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه موقت قم با محکوم کردن اعدام شیعیان توسط رژیم آل سعود گفت: از مجامع جهانی که خاک سکوت و مرگ بر خود پاشیده‌اند، می‌خواهیم که دست از این سکوت مرگبار بردارند و این جنایت هولناک را محکوم کنند، چون سکوت در برابر اعدام‌ها در عربستان موجب ریخته شدن خون‌های بیشتر خواهد شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه قرن در مصلای قدس قم اظهار داشت: رژیم تروریست سعودی با ارتکاب به این جنایت شنیع جدید، برگ شرم آور دیگری به سوابق جنایت‌های خود اعم از کشتار و اعدام و ریختن خون بیگناهان از یمن تا عراق و سوریه و سایر کشورهای اسلامی اضافه کرد.

عضو خبرگان رهبری گفت: ما ضمن محکوم کردن قاطعانه این اقدام فجیع، از مجامع جهانی که خاک سکوت و مرگ بر خود پاشیده‌اند، می‌خواهیم که دست از این سکوت مرگبار بردارند و این جنایت هولناک را محکوم کنند، چون سکوت در برابر اعدام‌ها در عربستان موجب ریخته شدن خون‌های بیشتری از مظلومان خواهد بود.

وی تاکید کرد: مسلمانان آزادیخواه جهان نمی‌توانند همچنان شاهد چنین رفتارهای جنایتکارانه‌ایی از سوی خاندان مزدو حاکم بر عربستان باشند، رژیم آدم‌کشی که به زور شمشیر و با بازکردن راه اسرائیل غاصب به کشورهای عربی همچنان حق مردم مظلوم فلسطین را پایمال می‌کند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: حضرت امام (ره) نخستین کسی بود که نام سربازان گمنام امام زمان را به کارکنان خدوم و مخلص وزارت اطلاعات اختصاص داد، این روز بیان‌گر نقش کلیدی و راهبری آنها در صیانت از ارزش‌های ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

خطیب قم ادامه داد: اکنون فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌های بی‌وقفه این فرزندان دلسوز و سخت‌کوش کشور اسلامی ایران یاد، و تشکر و قدردانی کرده و برای موفقیت بیشترشان به درگاه خدای متعال دعا کنیم.

تولیت حضرت معصومه بیان داشت: با اطمینان کامل می‌توان گفت که کارکنان مخلص و فداکار وزارت اطلاعات یکی از مصادیق واقعی منتظران ولی عصر و بسترسازان حکومت جهانی امام زمان هستند.

امام جمعه قم با بیان اینکه بشر برای حل مشکل‌های خود و ایجاد قسط و عدل در جهان به ظهور و حضور امامی معصوم نیازمند است گفت: برای تحقق چنین نیازی در وقت موعود، از ما خواسته شده که تا فرارسیدن چنین روزی منتظر بمانیم.
 
آیت‌الله سعیدی همچنین تاکید کرد: اصناف و کسبه باید کسب روزی حلال کنند، اموال را احتکار نکنند، صنعتگران و کارخانه‌ها کار کنند و اجناس خوب و مرغوب عرضه کنند، سیاستمداران تلاش کنند و دل به وعده‌های بیگانگان نبندند، مردم نیز با حفظ روحیه ایمانی و انقلابی خودشان مراقب فتنه‌ها و دسیسه‌های اسلام‌ستیزان و مروجان فحشا و منکرها بوده و گوش به فرمان رهبری و پاسدار خون شهیدان، منتظر ظهور و فرج امام زمان باشند.

امام جمعه قم بیان کرد: با امر به معروف و نهی از منکر بسترساز ظهور مهدی آل محمد باشیم، انتظار فرج به معنای آماده‌سازی خود و جامعه برای زمان ظهور است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید