ارتش سوریه 15 تروریست وابسته به جبهه النصره را از پای درآورد

کدخبر: ۴۸۵۳۱۹
اقتصادنیوز: ارتش سوریه در حمله توپخانه‌ای و راکتی نیمه شب گذشته در استان ادلب سوریه 15 تروریست ازبک وابسته به جبهه النصره را از پای درآورد.
ارتش سوریه 15 تروریست وابسته به جبهه النصره را از پای درآورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ارتش سوریه در حمله توپخانه‌ای و راکتی نیمه شب گذشته در محور جبل الزاویه در جنوب استان ادلب در شمال غرب سوریه دستکم ۱۵ تروریست را از پای درآورد.

پایگاه خبری اسپوتنیک به نقل از یک مقام میدانی سوریه اعلام کرد، ارتش سوریه پس از رصد تحرکات سازمان یافته یکی از گروه‌های تروریستی تحت فرمان گروه تروریستی جبهه النصرة  در محورهای الفطیره، کنصفره و الباره در جنوب استان ادلب ، آن را هدف گرفت.

این منبع با اشاره به اینکه گروه تروریستی مذکور در حال انتقال تجهیزات، مهمات و نیرو با هدف نفوذ به سمت یکی از مواضع ارتش سوریه در این منطقه بود، گفت: واحدهای ارتش سوریه با مداخله فوری در این محور تروریست‌ها را هدف شلیک  سنگین توپخانه‌ای و راکتی قرار دادند.

بر اساس داده‌های موجود در این عملیات سه موضع تروریست‌ها  و دو خودروی چهار در منهدم و بیش از ۱۵ تروریست ازبک کشته شدند این تروریست ها از گروه هیئة تحریر الشام بودند که وابسته به گروهک تروریستی جبهه النصره است.

این منبع تاکید کرد: هیچ تغییری در نقشه تسلط بر همه محورهای درگیری در جبهه ادلب رخ نداده است .

منبع مذکور درباره اوضاع میدانی در ادلب نیز گفت که طی روزهای گذشته با رصد تحرکات گروه های تروریستی با آن به طور فوری و دقیق برخورد شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید