عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن مطرح کرد؛

شرط مهم ادامه آتش‌بس از سوی نیروهای یمنی

کدخبر: ۴۸۵۶۳۷
اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفته است که ادامه آتش‌بس از سوی نیروهای یمنی، منوط به رفع محاصره یمن از سوی ائتلاف سعودی است.
شرط مهم ادامه آتش‌بس از سوی نیروهای یمنی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یک عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن می‌گوید ادامه آتش‌بس از سوی نیروهای یمنی، منوط به رفع محاصره یمن از سوی ائتلاف سعودی است.

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در ضمن یک گزارش خود با موضوع یمن، جملاتی را از «محمد البخیتی»، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن منتشر کرده است.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، البخیتی به نیویورک‌تایمز گفته است که ادامه آتش‌بس از سوی نیروهای یمنی، منوط به رفع محاصره یمن از سوی ائتلاف سعودی است.

البخیتی تصریح کرد: ادامه محاصره یمن به‌معنای ادامه عملیات نظامی است. اگر محاصره رفع نشود، بدان معناست که طرح سعودی‌ها بی‌معنی است. لذا، عملیات نظامی ما با تمرکز بر تاسیسات نفتی سعودی‌ها و با هدف شکست محاصره ادامه خواهد یافت.

چند شب قبل، حمله گسترده پهپادی نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور خساراتی قابل توجه به تاسیسات شرکت نفتی آرامکو وارد کرد.

ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی می‌گوید که از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه، آتش‌بس اعلام کرده است.

تجاوز نظامی ائتلاف سعودی علیه یمن در حالی وارد هشتمین سال خود شده که هیچ کدام از اهداف نظامی این تجاوز حاصل نشده است. در عین حال، حملات نظامی سعودی‌ها به یمن و محاصره اقتصادی این کشور منجر به یک بحران انسانی گسترده شده است. در عین سکوت کشورهای غربی، میلیون‌ها یمنی با مشکلاتی نظیر بیماری و گرسنگی مواجه شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید