واکنش تند یک امام جمعه به جنایت اخیر در مشهد و شهادت دو طلبه

کدخبر: ۴۸۷۲۷۲
اقتصادنیوز: امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه دشمن و استکبار با این ترورهای کور به دنبال اختلاف و تفرقه بین ملل مسلمان به ویژه دو ملت ایران و افغانستان است، گفت: مردم و ملت ایران باید در این زمینه هوشیاری به خرج دهند تا در دام دشمنان و مزدوران آنها نیفتند.
واکنش تند یک امام جمعه به جنایت اخیر در مشهد و شهادت دو طلبه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: استکبار جهانی با ترورهای کور به دنبال تفرقه اندازی میان مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی یکی از افتخارات انقلاب اسلامی بود که نقش تعیین کننده‌ای در هشت سال دفاع مقدس داشت.

وی با بیان اینکه نقطه درخشان فعالیت‌های شهید شیرازی در عملیات مرصاد و نابودی منافقان در حمله به ایران بود، ابراز داشت: شهید صیاد شیرازی همچون خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص منافقان کوردل بود و در نهایت مظلومانه به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: لازم است در مساجد کشور علاوه بر کرسی تلاوت و حفظ قرآن کریم کرسی تفسیر نیز دنبال شود.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه دو طلبه جهادی و انقلابی در صحن حضرت امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: دستگاه‌های حفاظتی و امنیتی باید بیش از پیش حواس خود را معطوف به مسائل امنیتی کنند چراکه ورود یک اسلحه بزرگ سرد به صحن مطهر امام رضا معنا ندارد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمن و استکبار با این ترورهای کور به دنبال اختلاف و تفرقه بین ملل مسلمان به ویژه دو ملت ایران و افغانستان است، گفت: مردم و ملت ایران باید در این زمینه هوشیاری به خرج دهند تا در دام دشمنان و مزدوران آنها نیفتند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مدافعان حرم را اتباع افغانستانی تشکیل می‌دادند، افزود: باید به این نکته توجه داشت که جنابت یک فرد تکفیری را به کل ملت عزیز افغانستان تعمیم ندهیم.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با اشاره به اعلام آتش بس در یمن تاکید کرد: ملت یمن ثمره مقاومت خود را دیدند و دشمن سعودی را با حملات غافلگیرانه زمینگیر کردند و این یک پیروزی برای ملت یمن است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید