واکنش حزب الله لبنان به عملیات مقاومت فلسطین در تل آویو

کدخبر: ۴۸۷۲۸۳
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان طی بیانیه ای ضمن ستودن عملیات اخیر مقاومت فلسطین در تل‌آویو گفت: حزب الله اقدامات قهرمانانه ملت فلسطین و گروه های مقاومت را گرامی داشته و به تمامی مجاهدین و مبارزان درود می فرستد که باعث شده اند تا این رژیم جنایتکار در برابر جهان سردرگم و حقیر ظاهر شود.
واکنش حزب الله لبنان به عملیات مقاومت فلسطین در تل آویو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تارنمای خبری العهد در شماره امروز (جمعه) به نقل از بیانیه مزبور نوشت: نیروهای مقاومت فلسطین بار دیگر توان خود را در رویارویی با رژیم اشغالگر اسراییل به اثبات رساندند و به جنایات مستمر این رژیم پاسخ دندان شکنی دادند.  

حزب الله خاطرنشان کرد: عملیات قهرمانانه شهید مجاهد "رعد فتحی حازم" در تل آویو ضعف رژیم صهیونیستی را به منصه ظهور رساند و نشان داد که نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم تا چه اندازه در رویارویی با مجاهد فلسطینی متزلزل و سردرگم و به شدت شکست خورده و ناکام هستند، علیرغم اینکه دشمن از تمامی نهادهای ذیربط خود بهره جسته و بیش از هزار سرباز را به صحنه نبرد وارد کرد.  

بیانیه مزبور تاکید کرد: حزب الله اقدامات قهرمانانه ملت فلسطین و گروه های مقاومت را گرامی داشته و به تمامی مجاهدین و مبارزان درود می فرستد که باعث شده اند تا این رژیم جنایتکار در برابر جهان سردرگم و حقیر ظاهر شود.

به همین مناسبت حزب الله از تمامی آزادگان جهان و ملت های عرب و مسلمان خواست تا با ملت فلسطین همراه و همگام شده و از بذل هر گونه کمک و مساعدت به مردم فلسطین دریغ نکنند.

حزب الله معتقد است که استمرار عملیات کارآمد و موفقیت آمیز ثابت می کند که ملت فلسطین عزم خود را برای ادامه مبارزه تا آزادسازی تمامی فلسطین اشغالی جزم کرده است.

از سوی دیگر گروه‌های مختلف فلسطینی همچون حماس ، جهاد اسلامی ، فتح ، جنبش مردمی فلسطین ، جنبش احرار فلسطین و جنبش خلق برای آزادی فلسطین در واکنش به عملیات تیراندازی پنجشنبه شب در یک باشگاه شبانه تل آویو که ۲ کشته و ۱۶ زخمی برجای گذاشت، اعلام کردند که این عملیات دلیرمردانه نتیجه خشونت‌ها، آزار و اذیت و جنایت‌های این رژیم علیه ملت ما و برآیند خشم فلسطینیان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید