بیانیه انصارالله یمن در پی جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی

کدخبر: ۴۸۸۸۹۳
اقتصادنیوز: انصارالله در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی اعلام کرد: ملل عرب و اسلامی باید در حمایت از ملت فلسطین، مقابله با زیاده خواهی رژیم اشغالگر اسرائیل و رژیم های منطقه که در صدد عادی سازی روابط با تل آویو و هستند، گام های عملی جدی و تأثیرگذار بردارند.
بیانیه انصارالله یمن در پی جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که هرگونه تعدی و تجاوز رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی و نقض مکرر حرمت و قداست مسجد الاقصی شریف را بشدت محکوم می‌کند.

المیادین گزارش داد، در ادامه این بیانیه به مردم فلسطینی به خاطر مقابله قهرمانانه در مقابل قلدری رژیم صهیونیستی را می ستاییم.

انصارالله اعلام کرد که ملل عرب و اسلامی باید در حمایت از ملت فلسطین، مقابله با زیاده خواهی رژیم اشغالگر اسرائیل و رژیم های منطقه که در صدد عادی سازی روابط با تل آویو و هستند، گام های عملی جدی و تأثیرگذار بردارند.

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و جنایات وحشیانه اشغالگران از چند روز پیش تشدید شده و تاکنون بالغ ۲۰ فلسطینی شهید و حدود ۱۶۰ نفر مجروح شده‌اند. سحرگاه امروز (جمعه) اشغالگران صهیونیست بار دیگر به مسجد الاقصی یورش بردند و با فلسطینی ها درگیر شدند.

این اقدام خشم گسترده گروه ها و شخصیت های فلسطینی را برانگیخته و با محکومیت این اقدام تهدید کردند که به شدیدترین وجه پاسخ جنایت های اشغالگران را خواهند داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید