عمران خان تهدید کرد/ منتظر فراخوان من برای خیزش باشید

کدخبر: ۴۹۰۳۸۵
اقتصادنیوز: نخست وزیر سابق و برکنار شده پاکستان در سخنانی مقامات این کشور را به حرکت و تظاهرات مردمی به سمت اسلام آباد درصورت عدم برگزاری انتخابات زودهنگام تهدید کرد.
عمران خان تهدید کرد/ منتظر فراخوان من برای خیزش باشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان در سخنانی در جمع حامیان حزب "تحریک انصاف" در لاهور از دولت ائتلافی جدید به ریاست شهباز شریف و کسانی که با سرنگونی دولت وی به قدرت رسیده‌اند، انتقاد کرد.

وی گفت: خطاب به کسانی که با سرنگونی دولت ما دچار اشتباه شدند می گوییم که این اشتباه خود را با برگزاری انتخابات جدید در سریع‌ترین زمان ممکن تصحیح کنند.

خان دولت جدید پاکستان را یک "دولت وارداتی" خواند و گفت که اگر انتخابات زودهنگام برگزار نشود حامیان او برای سرنگون کردن دولت به پایتخت پاکستان خواهند رفت.

عمران خان در ادامه از ملت پاکستان خواست که منتظر فراخوان او برای "خیزش" به سمت اسلام آباد باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: ما چیزی جز انتخابات زودهنگام نمی خواهیم.

عمران خان همچنین خطاب به ملت کشورش اظهار کرد: امروز مسیری را برای آینده به شما ارائه خواهم کرد که در این مسیر برده‌داری و این دولت وارداتی را نخواهیم پذیرفت، من دولت دزدان و برده‌ها را قبول ندارم.

خان پس از  رای عدم اعتماد در پارلمان، یک کمپین عمومی برای تحت فشار قرار دادن دولت برای اعلام انتخابات فوری به راه انداخته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید