تکذیب حمایت از رژیم پهلوی توسط محمدرضا باهنر!

کدخبر: ۴۹۰۸۹۰
اقتصادنیوز: محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسان، ادعای سرمقاله‌ روزنامه جمهوری اسلامی را مبنی بر اینکه این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از رژیم پهلوی تمجید کرده، تکذیب کرد.
تکذیب حمایت از رژیم پهلوی توسط محمدرضا باهنر!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کیهان روزنامه مذکور با انتساب این ادعا به این عضو «مجمع»، از قول وی مدعی شده بود «حالا همه فهمیده‌اند که رژیم قبلی علاوه بر اینکه خائن نبود، خدمات بزرگی هم به کشور انجام داد که ما تمام (دستاوردهای رژیم سابق را غارت کرده و به نابودی کشاندیم)!!
روابط عمومی جامعه مهندسین با انتقاد از اقدام روزنامه یاد شده در تکذیبه‌ای نوشت: «در پی مصاحبه جناب آقای مهندس باهنر، دبیرکل محترم جامعه اسلامی مهندسین با روزنامه همشهری در مورخ 1400/9/3 برخی کانال‌های تلگرامی و... در فضای مجازی با اضافه کردن مطالبی به متن اصلی مصاحبه و تقطیع و انتشار وسیع، سعی در تشویش اذهان عمومی و القاء این مطلب نمودند که ایشان به تمجید از دوران ستمشاهی و عملکرد رژیم منحوس طاغوت نموده است، از آنجا که چنین مطلبی اولا از اساس نادرست و جعلی بود و ثانیا مربوط به چندماه قبل بود نویسنده محترم می‌توانست با مراجعه به متن اصلی مصاحبه در وب‌سایت روزنامه همشهری پیش از القاء مطالب نادرست علیه ایشان به متن اصلی و صحیح مصاحبه دسترسی پیدا نماید. در فضای رسانه‌ای که هر روز شاهد ترفندهای جدیدی از جبهه استکبار هستیم، از اصحاب رسانه و صاحبان باسابقه قلم در کشور انتظار می‌رود که بازنشر اتهامات چندماه پیش در چند کانال مجازی، اصحاب رسانه را به ورطه چنین اشتباهاتی نیندازد.
جناب آقای باهنر در نشست خبری روز دوشنبه 1400/9/8 با رد جعلیاتی که به ایشان نسبت داده شده بود تاکید داشتند، طومار خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته بلند و بعضا معجزه‌آسا است و اگر صدها سال هم از کم‌کاری‌های رژیم طاغوت و وابستگی‌ها و سرسپردگی‌های آنان به بیگانگان گفته شود کافی نیست به نحوی که در آن زمان رژیم طاغوت مردم روستاهای ایران را جزء شهروندان ایرانی به حساب نمی‌آورد و آنان را در فقر و کمبود نگه داشته بود. شایان ذکر است شرح نشست خبری ایشان با اصحاب رسانه، در همان زمان در اکثر خبرگزاری‌های اصلی کشور همچون فارس، ایرنا و... منتشر گردید و نویسنده این سرمقاله اگر خود را از جامعه مطبوعات می‌داند می‌توانست با یک جست‌وجوی کوتاه این تکذیبیه را نیز از زبان ایشان مطالعه کند.
... از آن جریده محترم انتظار دارد با شناختی که از مسئولین پرسابقه کشور وجود دارد در صورت عدم اطمینان از صحت مطلبی از درج و تحلیل آن مطلب که شائبه وهن شخصیت افراد را خواهد داشت امتناع ورزد».

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید