فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا :

رئیس بیمارستان مجاز است به مراجعان بی حجاب خدمات ندهد!/ در دولت‌های گذشته غیرت لازم برای مقابله با بی حجابی وجود نداشت!

کدخبر: ۴۹۴۷۱۳
اقتصادنیوز: اقتصادنیوز: سردار سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت : در دولت‌های گذشته همت و غیرت لازم برای مقابله با بی عفتی و بی حجابی وجود نداشت،عقب ماندگی زیادی در این حوزه داریم لذا به غیرت، همت و مجاهدت مسئولانی نیاز داریم که آتش به اختیار به این حوزه ورود کنند.
رئیس بیمارستان مجاز است به مراجعان بی حجاب خدمات ندهد!/ در دولت‌های گذشته غیرت لازم برای مقابله با بی حجابی وجود نداشت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهرسردار محمدحسین سپهر پنج شنبه در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب گیلان در سالن غدیر استانداری، اظهار کرد: عفاف و حجاب از واجبات مسلم دینی و مطالبه مراجع تقلید، رهبری و رؤسای قوا و نخبگان و متدینین ترویج عفاف و حجاب در جامعه است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا : رئیس بیمارستان مجاز است به مراجعان بی حجاب خدمات ندهد/ تهاجم فرهنگی فروپاشی را در کشور رقم زده

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا با بیان اینکه عفاف و حجاب تنها یک آسیب فرهنگی نیست و در همه عرصه‌ها تهدید می‌شویم، افزود: یکی از اهرم‌های مقابله با اساس انقلاب اسلامی، حجاب است.

وی ادامه داد: در همایش سالانه ای که در یکی از دانشگاه‌های رژیم صهیونیست برگزار می‌شود، نسخه برخورد با مردم ایران بی عفتی، بی حیایی و توسعه انحرافات اخلاقی، مشروب خواری و ترویج استفاده از مواد مخدر عنوان شده و امروزه با این مسائل در کشور رو به رو هستیم.

سردار سپهر با بیان اینکه ۴۳ سال است که تمام گزینه‌های بالای میز و زیر میز را علیه ما به کار گرفته‌اند که در برابر آن مقاومت کرده‌ایم اما تهاجم فرهنگی فروپاشی را در کشور رقم زده است، گفت: اگر تلاش نکنیم مغلوب اراده استکبار می شویم‌.

وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ بی غیرتی و بی عفتی رأس تهاجم فرهنگی دشمن است، بیان کرد: با شبکه‌های پیچیده سازماندهی شده ترویج بی عفتی و بی حجابی و انحرافات اخلاقی در جامعه مواجه هستیم لذا منتظر دستور نباشید.

سردار سپهر با بیان اینکه در دولت‌های گذشته همت و غیرت لازم برای مقابله با بی عفتی و بی حجابی وجود نداشت، عنوان کرد: عقب ماندگی زیادی در این حوزه داریم لذا به غیرت، همت و مجاهدت مسئولانی نیاز داریم که آتش به اختیار به این حوزه ورود کنند.

وی تصریح کرد: رئیس بیمارستان مجاز است با مراجعه کنندگان بی حجاب برخورد کند و به او خدمات ندهد زیرا آن شخص در حال انجام یک کار غیرقانونی و جرم است.

سردار سپهر با بیان اینکه اگر این روند ادامه یابد از کشورهایی نظیر ترکیه نیز بدتر می‌شویم، گفت: حجاب تنها پوشش چادر سیاه نیست و لباس‌های محلی که نماد عفت و فرهنگ منطقه است نیز باید ترویج یابد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اساسی ما ایجابی و گفتمان سازی است، تصریح کرد: استفاده از ائمه جماعات، نخبگان و روحانیت و مردم برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه ضروری است زیرا اگر مردم را در این حوزه مشارکت ندهیم شکست می‌خوریم.

سردار سپهر با بیان اینکه معضلات مضاعف به واسطه حضور گردشگران در گیلان وجود دارد، بیان کرد: حضور ۷ میلیون مسافر در گیلان نیازمند حمایت‌های ویژه مرکز در حوزه مبارزه با آسیب‌های عفاف و حجاب است.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه ملزم به برخورد با اصناف متخلف در حوزه پوشش و حجاب است، تصریح کرد: تولیدی‌ها باید به تکلیف خود در ترویج و رعایت عفاف و حجاب عمل کنند.

سردار سپهر با اشاره به شبکه‌های فساد که دختران جوان را اغفال می‌کنند، گفت: برخورد مقتدرانه با این افراد و شبکه‌ها ضروری است‌.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید