امام جمعه اصفهان:

مردم در برابر مشکلات فعلی اقتصادی صبوری و به مسوولان اعتماد کنند!

کدخبر: ۴۹۴۸۱۲
اقتصادنیوز: امام جمعه اصفهان در خطبه های این هفته گفت: مردم نباید به حرف دشمنان گوش دهند، این دشمنان زمانی که ارز ترجیحی تصویب شد اقتصاد کشور را از بین رفته خواندند و اکنون نیز که در حال حذف است باز منتقد حذف هستند.
مردم در برابر مشکلات فعلی اقتصادی صبوری و به مسوولان اعتماد کنند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اگر مردم در برابر مشکلات فعلی اقتصادی صبوری و به مسوولان اعتماد کنند حل خواهد شد و اگر سروصدا و اظهار شکایت کنند آبروی کشورمان می‌رود.

 سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با تسلیت شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) و عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: مردم نباید به حرف دشمنان گوش دهند، این دشمنان زمانی که ارز ترجیحی تصویب شد اقتصاد کشور را از بین رفته خواندند و اکنون نیز که در حال حذف است باز منتقد حذف هستند.
وی ادامه داد: هیچ دولتی چه عادل و چه غیرعادل نمی‌خواهد مردمانشان ناراضی باشند، اشاره کرد بیشتر اقتصاددان‌های کشور معتقدند وضعیت اقتصادی که در طول سال‌های اخیر در کشور پایه‌گذاری شده است باید تغییر کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: در طول این تغییر و تحول‌های اقتصادی ممکن است با گرانی‌ها و مشکلاتی نیز روبه رو شویم که باید صبوری کنیم و تصریح کرد: مردم مواد خوراکی را در منزل و مغازه احتکار نکنند و به قدر نیاز خریداری کنند.
وی بیان کرد: برخی از گرانی‌های موادغذایی نیز تحت تاثیر جنگ روسیه و اوکراین است زیرا حجم قابل توجهی از مواد غذایی جهان توسط این کشورها تولید می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به هفته هلال احمر اشاره و از تلاش نیروهای هلال احمر قدردانی کرد.
وی اظهارداشت: ۲۳ اردیبهشت سالروز لغو قانون شیطانی کاپیتولاسیون که یکی از دلایل قیام امام راحل و تبعید ایشان بود است که در سال ۵۸ به صورت کامل رفع و حذف شد.
طباطبایی‌نژاد درباره یکی دیگر از مناسبت‌های هفته جاری یادآور شد: حکم تحریم توتون و تنباکو در ایران در سال ۱۲۷۰ توسط مرحوم میرزای شیرازی صورت گرفت زیرا ناصرالدین شاه امتیاز تنباکوی ایران را به انگلیسی‌ها واگذار کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید