امام جمعه اهواز: قاطعانه با دلالان و محتکران در بازار برخورد شود

کدخبر: ۴۹۶۴۴۴
اقتصادنیوز: آیت الله عباس کعبی، امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: در تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد، اما در توزیع باید نظارت‌ها مستمر و اثرگذار باشد و باید با دلالان و محتکران برخورد شود.
امام جمعه اهواز: قاطعانه با دلالان و محتکران در بازار برخورد شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امام جمعه موقت اهواز گفت: دست دلالان و محتکران با برخورد قاطعانه و قانونی باید از بازار قطع شود.

آیت الله عباس کعبی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز گفت: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت در راستای حمایت از اقشار محروم و کم کردن شکاف اقتصادی توسط دولت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه یارانه‌ها یک جراحی بزرگ اقتصادی است، افزود: در این طرح به جای اینکه ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی به تعدادی واردکننده اختصاص یابد به جیب مردم می‌رود.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد اما در توزیع باید نظارت‌ها مستمر و اثر گذار باشد و باید با دلالان و محتکران برخورد شود.

آیت الله کعبی با گرامی داشت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری دزفول و تجلیل از مقام شهدای این دو شهرستان تاکید کرد: فتح خرمشهر با پیروی از فرهنگ عاشورا به وقوع پیوست و دولت و ملت می‌توانند با الهام گرفتن از حماسه‌های فتح خرمشهر و مقاومت دزفول بر مشکلات پیروز شوند.

وی با اشاره به مشکلات خرمشهر و سفر رئیس جمهور به این شهرستان بیان کرد: امید است که با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و ظرفیت شرکت نفت اروندان زیر ساخت‌های شهرستان‌های خرمشهر، آبادان توسعه و مشکلات این مناطق حل شود.

خطیب جمعه اهواز گفت: سیاست‌های کلی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌شود جزو اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید عملیاتی شود که یکی از این برنامه‌ها سیاست کلی جمعیتی که همه مسئولان برای اجرای هر چه بهتر آن تلاش و همت کنند.

آیت الله کعبی بیان کرد: در چهارم خرداد ماه امسال کنگره شهدای روحانی در قم برگزار می‌شود و استان خوزستان ۲۰۳ شهید روحانی را تقدیم کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید