هشدار جدی فلسطین به برگزاری «راهپیمایی پرچم»/کل منطقه به آتش کشیده می شود

کدخبر: ۴۹۷۹۲۶
اقتصادنیوز: گروه‌های فلسطینی دیروز پس از یک نشست اضطراری در غزه در واکنش به تحولات سریع قدس اشغالی، وضعیت آماده باش عمومی اعلام کردند و هشدار دادند برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم، مثل یک بشکه باروت منفجر شده و کل منطقه را به آتش خواهد کشید.
هشدار جدی فلسطین به برگزاری «راهپیمایی پرچم»/کل منطقه به آتش کشیده می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت اسرائیل مصمم است راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی را طبق روال معمول سازماندهی کند و تغییری در روند برگزاری آن ایجاد نشده است.

النشره گزارش داد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این سخنان را پس از نشست و رایزنی با مقامات نظامی و امنیتی این رژیم برای پیگیری تحولات مربوط به راهپیمایی پرچم ایراد کرد و افزود: راهپیمایی پرچم طبق روال معمول از محله «باب العامود» عبور کرده و مقابل دیوار براق (ندبه) به پایان خواهد رسید و از داخل مسجد الاقصی عبور نخواهد کرد.

اظهارات نفتالی بنت در حالی است که گروه‌های فلسطینی دیروز پنج شنبه پس از یک نشست اضطراری در غزه در واکنش به تحولات سریع قدس اشغالی، وضعیت آماده باش عمومی اعلام کردند و هشدار دادند برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم، مثل یک بشکه باروت منفجر شده و کل منطقه را به آتش خواهد کشید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید