واکنش پوتین به تلاش‌های ضدروسی کشورهای غیردوست

کدخبر: ۴۹۷۹۳۲
اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه فشار کشور‌های غیردوست بر این کشور را تجاوز خواند.
واکنش پوتین به تلاش‌های ضدروسی کشورهای غیردوست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز (جمعه) تلاش کشور‌های غیر دوست برای وارد آوردن فشار بر روسیه را به منزله تجاوز خواند.

آر تی گزارش داد، پوتین در سخنانی که در جلسه شورای اقتصادی شورای عالی اقتصادی اوراسیا بیان کرد، گفت: مزیت‌های همگرایی به ویژه در حال حاضر، با توجه به شرایط دشوار بین المللی کنونی در مواجهه با تهاجم عملی از سوی تعدادی از کشور‌هایی که با ما دوست نیستند، مشهود است.

او در ادامه افزود: خرسندیم که علیرغم شرایط سخت بین المللی و رویارویی جمعی غرب و با وجود اینکه دشمنان ما سعی در ایجاد انواع موانع برای همگرایی ما دارند و با وجود آنکه آن‌ها از ما بدشان می‌آید، اما تلاشی فزاینده در این خصوص در اتحادیه اقتصادی اوراسیا از سوی بسیاری از شرکای خارجی وجود دارد.

گفتنی است پیش از این وزیر امور خارجه روسیه نیز در سخنانی اعلام کرده بود که غرب اعلام جنگ تمام عیار و همه جانبه علیه روسیه کرده است.

لاوروف در نشست شورای سران مناطق روسیه در وزارت خارجه روسیه گفت: «غرب علیه روسیه اعلام جنگ همه جانبه کرده و آن را کتمان نمی‌کند. «فرهنگ لغو» که هر چیزی را که به ملت ما مرتبط است هدف قرار می‌دهد پوچ شده است. روسیه هراسی از طرف تعدادی از کشور‌ها به طرز بی سابقه‌ای افزایش یافته است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید