برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روسیه

کدخبر: ۴۹۹۴۷۲
اقتصادنیوز: سفارت ایران در روسیه میزبان علاقه‌مندان انقلاب و رهبر کبیر آن در محل رزیدانس سفارت بود و مشاور مقام معظم رهبری که برای شرکت در نشست سالانه ایران شناسان و اساتید زبان فارسی در مسکو حضور دارد، به سخنرانی پرداخت.
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، همزمان با فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی«ره» و قیام پانزده خرداد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه میزبان علاقمندان انقلاب و رهبر کبیر آن در محل رزیدانس این سفارت بود.

در این نشست، غلامعلی حداد عادل، مشاور مقام معظم رهبری که برای شرکت در نشست سالانه ایران شناسان و اساتید زبان فارسی در مسکو حضور دارد، سخنرانی کرد و به بررسی ابعاد اهمیت انقلاب اسلامی ایران و حرکت جهانی ایشان پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت تاریخ، توجه به درس‌های تاریخی را راهگشای آینده دانست و گفت که توجه به تاریخ پر از فساد و وابستگی‌های دو سلسه قاجار و پهلوی، نشان دهنده عظیمت واقعی تغییری است که امام راحل با انقلاب در این کشور رقم زده اند.

مشاور مقام معظم رهبری با مرور برخی ویژگی‌های شخصیت معنوی امام، اولین دستاورد انقلاب را ناشی از همین شخصیت بزرگ و عاری از نخوت و خوی دیکتاتوری دانست.

حدادعادل

حداد عادل پس از آن به استقلال به عنوان کلیدی‌ترین دستاورد انقلاب اشاره کرده و گفت: پس از چندین دهه وابستگی در این کشور، ظهور انقلاب اسلامی تضمین استقلال کشور و به دست گرفتن سرنوشت آن شد.

در این مراسم که با سخنرانی و خوشامدگویی سفیر کشورمان در روسیه آغاز شد، مداحان اهل بیت علیهم السلام، به ذکر مصیبت پرداخته و به ائمه معصومین علیهم السلام اظهار ارادت کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید