سوالات بی پاسخ درباره انتصابات در وزارت کار؛

واکنش‌‌های توئیتری‌ به اولین تغییر در دولت رئیسی /ماموریت تمام شد /عبدالملکی آماده انتخابات ریاست جمهوری می شود؟

کدخبر: ۵۰۱۷۲۳
اقتصادنیوز: زاهدی وفا در دوره سعید جلیلی عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای بود و در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نیز مسئول کمیته اقتصادی بود. بسیاری سرپرستی وی را به معنی افزایش نفوذ سعید جلیلی در دولت می‌دانند.
واکنش‌‌های توئیتری‌ به اولین تغییر در دولت رئیسی /ماموریت تمام شد  /عبدالملکی آماده انتخابات ریاست جمهوری می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز، در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های جالب توجهی نسبت به اولین تغییر در دولت سیزدهم دیده می‌شود. محمدهادی زاهدی‌وفا که روز سه‌شنبه به عنوان سرپرست وزارت کار جانشین حجت عبدالملکی شد، استادیار دانشگاه امام صادق و معاون اقتصادی محمد مخبر بود. 

زاهدی وفا در دوره سعید جلیلی عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای بود. همچنین در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نیز مسئول کمیته اقتصادی بود. 

عباس عبدی، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی در صفحه شخصی خود در توئیتر و در واکنش به استعفای عبدالملکی نوشت: «نکته مهم در برداشتن عبدالملکی این است که رییسی حاضر شده این کار را علی‌رغم هزینه‌هایش انجام دهد و این گام مدیریتی مثبتی است و باید از آن حمایت کرد. به نظرم مصالح ملی ایجاب می‌کند که این را نه ضعف دولت بلکه نقطه قوت آن دانست.»

عبدالملکی زاهدی وفا

عبدی در توئیتی دیگر نوشت: «عبدالملکی فردای روزی که وزیر شد بلافاصله مسئول حراست وزارتخانه را تغییر داد. لطفا مقامات مسئول توضیح دهند که مسئول جدید حراست چه نسبتی با وزیر داشت؟ و چرا پس از مدت کوتاهی عزل شد؟ پاسخ به این پرسش همه چیز را درباره این وزارتخانه روشن خواهد کرد.»

عبدالملکی زاهدی وفا

مصطفی فقیهی، روزنامه‌نگار نیز نوشت: «زاهدی‌وفا جایگزین عبدالملکی کیست؟ یار غار سعید جلیلی، از مکتب پرنفوذ امام‌صادقی‌ها ‌که در دولت‌سایه، به‌عنوان «وزیر اقتصاد» مطرح بود! جبهه‌پایداری باز هم سنگر وزارت کار را از دست نداد!»

عبدالملکی زاهدی وفا

میثم بهرامی نیز در توئیتی نوشت: «یه امام صادقی رفت، یه امام صادقی دیگه به جاش اومد.»

عبدالملکی زاهدی وفا

صدرا محقق، روزنامه‌نگار نیز نوشته است: «عبدالملکی از وزارت کار استعفا داده و خیلی‌ها فکر می‌کنن به‌خاطر نظرات و کارهای متوهمانه‌ و بی‌نتیجه‌اش کنار گذاشته شده. ولی می‌گن خودش معتقده برای اجرای ایده‌ها و برنامه‌هاش، فقط مسوولیت یه وزارتخانه براش کافی نبوده و استعفا داده که برای انتخابات ریاست‌جمهوری بعدی آماده بشه.»

عبدالملکی زاهدی وفا

بامداد لاجوردی، روزنامه‌نگار، در توئیتی نوشت: «وزیری که نیامده استعفا داد اما ده‌ها جوان ارزشی را که توانایی نداشتند حتی یک میلیون تومان از مهارت‌هاشان پول در بیاورند به هیات مدیره شرکت‌های مهم منصوب کرد. ماموریتش همین بود؛ مدیرکردن نسل جدیدی از جوانان انقلاب. ماموریت تمام شد. خداحافظی کرد و رفت.»

عبدالملکی زاهدی وفا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید