اظهارات مهم یوسفیان ملا درباره پشت پرده تحرکات اخیر اصلاح‌طلبان

کدخبر: ۵۰۲۱۱۲
اقتصادنیوز: یوسفیان مولا نسبت به احتمال تلاش اصلاح‌طلبان مبنی بر تخریب دولت برای حضور در انتخابات مجلس گفت: اینها اگر به اکثریت هم برسند آن قدرت کافی را ندارند.
اظهارات مهم یوسفیان ملا درباره پشت پرده تحرکات اخیر اصلاح‌طلبان

 

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت خبرسراسری،  عزت‌الله یوسفیان مولا، فعال سیاسی اصولگرا،در آغاز درباره تلاش اصلاح طلبان برای مقصر نشان دادن ایران در مذاکرات گفت: «به هر حال اکنون اصلاح‌طلب‌های منسجم و یکپارچه که یک سخن بگویند نداریم و پراکنده‌اند؛ هر کدام نیز برای مطرح شدن یک حرفی می زنند و برای اینکه دولت را ناکارآمد جلوه دهند و در سیاست خارجی نیز بگویند دولت بلد نیست کاری بکند این حرف ها را می زنند در حالیکه با همکاری با غرب ایران نتوانست کاری انجام دهد و هر روز وضعیت به ضرر ایران در جریان است.این حرف البته حرف تمام اصلاح طلبان نیست چون آن ها نیز پراکنده‌اند و هیچوقت هم نتوانستند حرف یکپارچه‌ای بزنند لذا اصلا نباید به این حرف ها دامن زده شود بخصوص برخی از تشکیلات‌هایشان که قابل توجه نیست الان برخی از اصلاح‌طلبان اصلا قابل اعتنا نیستند. آن همه اتفاقاتی که ترامپ علیه ما داشت یا حتی اوباما که برجام در زمان او اجرا شد نزدیک900نفر از افراد در تحریم بودند اما در پایان دولت اوباما با وجود برجام به 1100نفر رسید.همان وقت هم رئیس بانک مرکزی می گفت هیچ بانکی با ما کار نمی کند اروپایی ها نیز می گفتند ممکن است شما دوباره با آمریکا به مشکل بربخورید و نمی توانیم با شما کار کنیم نتیجتا ما یک روز صداقت هم از غرب ندیدیم.اصلاح طلبان که می گویند جمهوری اسلامی مقصر است پاسخ دهند جمهوری اسلامی چه گناهی کرده است؟ما که همه چیز را امضا کردیم غرب پاسخ مثبت نداد».

او در ادامه درباره ماهیت نزدیکی اصلاح طلبان به غرب افزود: «شما اگر مرامنامه آنها را ببینید تماما از الگو های غربی گرفته شده است و ساختار تشکیلاتی شان نیز غربی است و تنها آرزوشان در انتخابات این است که یک مجمع بین المللی بر انتخابات نظارت کند و جز اهدافشان است آن ها تمام الگوشان تبعیت از سیستم غربی است و اعتقاد دارند که ما بهتر از بقیه کار می کنیم و کشور های بلوک شرق غیرقابل اعتماد و بی‌کارکردند و اگر غرب را رها کنیم چیزی باقی نمی‌ماند. بالاخره غرب دوستان اینها را هم پناه داده است هنوز هم نیامدند یک الگو جدید بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی درست کنند. قانون اساسی ما خیلی مهم است و واقعا می تواند از قانون کشورهای غربی نیز جلو باشد اما عطش غرب‌گرایی در اصلاح‌طلبان بیداد می‌کند».

یوسفیان مولا در پایان نسبت به احتمال تلاش اصلاح‌طلبان مبنی بر تخریب دولت برای حضور در انتخابات مجلس گفت: «اینها اگر به اکثریت هم برسند آن قدرت کافی را ندارند به هر حال اداره کشور تنها در مجلس نیست در دوره دهم و ششم هم اکثریت داشتند و رئیس جمهور هم از خودشان بود اما نتوانستند کاری بکنند. تا این قانون اساسی هست اینها کاری نمی‌توانند بکنند البته ممکن است مثل دوره ششم بخواهند مجلس را تسخیر کنند اما نتیجه ای حاصل نخواهد شد. اگر هم بخواهند در قانون بازنگری کنند اختیارات آن در مجلس نیست لذا ممکن است الان مقدمات حضور در انتخابات مجلس را فراهم کنند و انتقاداتشان به مجلس فعلی بیشتر خواهد شد ولی نتیجه ای بدست نمی آورند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید