انتقاد یک نماینده مجلس از مسوولان دولت روحانی؛

لزوم پیگیری قضایی مسوولان به دلیل کوتاهی در واکسیناسیون گسترده

کدخبر: ۵۰۲۳۷۷
اقتصادنیوز: نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: مسئولانی که با کوتاهی‌هایشان باعث شدند تا آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از بیماری کرونا افزایش یابد و اقدامات پیشگیرانه را در این زمینه انجام ندارند باید مورد پیگیری قضایی قرار گیرند.
لزوم پیگیری قضایی مسوولان به دلیل کوتاهی در واکسیناسیون گسترده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیگیری قضایی پرونده اهمال مسئولان دولت قبل در واکسیناسیون گسترده مردم، گفت: دولت قبل با گره زدن واردات واکسن کرونا به تصویب FATF مردم را به کام مرگ کشاند.

علی اکبر علیزاده گفت: جان باختن تعداد زیادی از هموطنان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا موضوعی نیست که بتوان به‌راحتی از کنار آن گذشت و آن را به فراموشی سپرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولانی که با کوتاهی‌هایشان باعث شدند تا آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از بیماری کرونا افزایش یابد و اقدامات پیشگیرانه را در این زمینه انجام ندارند باید مورد پیگیری قضایی قرار گیرند.

علیزاده اظهار داشت: حتی اگر یک نفر هم به دلیل قصور و کوتاهی مسئولی کشته شود و جان خود را از دست دهد، نمی‌توان از کنار آن گذشت چه برسد به اینکه تعداد جان باختگان ناشی از کرونا در کشورمان به روزی به بیش از ۷۰۰ نفر نیز رسیده بود.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات مناسب دولت سیزدهم در واکسیناسیون گسترده ما شاهد بودیم که ابتلا به بیماری کرونا مهار شد و حتی آمار جانباختگان به این بیماری به صفر نیز رسید.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت قبل هم باید اقدامات پیشگیرانه و واکسیناسیون انجام می‌شد اما متاسفانه دولت قبل واردات واکسن را به FATF گره زد و تعداد زیادی از مردم را به کام مرگ کشاند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید