​درخواست امام جمعه آبادان در خصوص مسببان حادثه متروپل

کدخبر: ۵۰۴۴۰۲
اقتصادنیوز: حجت الاسلام غبیشاوی برخورد قاطع با مسببان حادثه متروپل در هر سطح و مقامی را خواستار شد.
​درخواست امام جمعه آبادان در خصوص مسببان حادثه متروپل

 

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عبدالحسن غبیشاوی روز یکشنبه در آیین یادبود جان باختگان متروپل که در مسجد الغدیر آبادان برگزار شد افزود: حادثه متروپل نه یک شهر بلکه کشور را در ماتم و عزا فرو برد.

 وی اظهار داشت: در این حادثه ۴۳ شهروند را متاسفانه از دست دادیم که برای بازماندگان آنها صبر را از درگاه خداوند متعال خواهان هستیم.

امام جمعه آبادان گفت: این حادثه نشان از کوتاهی برخی افراد بود که دستگاه قضائی باید به گونه ای آنها را محاکمه کند که درس عبرتی برای دیگران باشد.

حجت الاسلام غبیشاوی ، برخورد قاطع با مسببان حادثه متروپل در هر سطح و مقامی را از مطالبات جدی مردم دانست و گفت: جبران خسارت‌های مردم از جمله کسبه باید به صورت ویژه دنبال شود.

امام جمعه آبادان با اشاره به کلیدواژه مجازات عبرت آموز در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: این مجازات عبرت آموز نباید با تاخیر مواجه شود چرا که مردم باید نتیجه پیگیری‌ های مسئولان و برخورد قاطع با مسببان این حادثه را ملموس ببینند.

وی افزود: مشکلات آبادان و خرمشهر فقط به حادثه متروپل ختم نمی‌ شود، مشکلات این دو شهر بسیار عمیق است و توجه ویژه مسئولان را می‌ طلبد.

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ماه ریزش کرد که در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید