آنچه امروز مردم می‌خواهند تحول است

رئیسی به نمایندگان مجلس: برای رفع تورم باید به لایحه دو فوریتی رای بدهید

کدخبر: ۵۰۷۱۰۴
ابراهیم رئیسی گفت: آنچه امروز مردم می‌خواهند تحول است مردم انتظار تحول در زندگی و موضوع اشتغال دارند، مردم از تورم ناراحت هستند لذا نمایندگان برای رفع تورم باید به لایحه دو فوریتی رای بدهند.
رئیسی به نمایندگان مجلس: برای رفع تورم باید به لایحه دو فوریتی رای بدهید

به گزارش اقتصادنیوز، سید ابراهیم رئیسی، در شورای اداری استان کردستان گفت: تاریخ کردستان گواه بر این است که مردان و زنانی موفق می‌شوند که عملگرا باشند.

وی افزود: خیلی افرادی را دیدیم که تریبون دست گرفتند ولی کاری نکردند مردم اقدام می‌خواهند امروز انتظار مردم از همه مسوولان این است که در زندگی آنها اتفاقی بیفتد و هر کاری که از دستشان بر می‌آید باید انجام دهند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید،

*{ خطاب به مدیران}: آنچه امروز مردم می‌خواهند تحول است مردم انتظار تحول در زندگی و موضوع اشتغال دارند، مردم از تورم ناراحت هستند لذا نمایندگان برای رفع تورم باید به لایحه دو فوریتی رای بدهند.

* باید تلاش کنیم هر چیزی که دلالت بر تورم دارد انجام نشود چون این خواست مردم است و ما مسوولان باید در این راستا انجام وظیفه کنیم.

* رشد اقتصادی ما در گرو جذب سرمایه‌گذاری است لذا همه باید در این زمینه تلاش کنند.

* مردم همیشه پای کار بوده و امتحان خود را پس داده‌اند، افزایش بهره‌وری تنها به بخشنامه وزیر نیست و هر اقدامی که منجر به بهره‌وری می‌شود باید از سوی مسوولان و مدیران انجام گیرد.

* برخی ممکن است سیاسی بودن را ملاک عضویت در گروه‌ها و احزاب قلمداد کنند و دانشجو و طلبه سیاسی کسی است که در میدان عمل حضور داشته باشند و در حوزه رفع مشکلات راهکار ارایه دهند و تلاش کنند.

* راهبرد نظام را رهبری تعیین می‌کنند و ما همه مجری این راهبردها هستیم لذا باید با نگاه تحولی در مسیر توسعه همه جانبه تلاش شود.

*{ از وحدت شیعه و سنی و امنیت پایدار در استان به عنوان بزرگترین سرمایه نام برد}: باید از تمام ظرفیت‌ها در مسیر رفع مشکل بیکاری و اشتغالزایی برای جوانان استفاده شود و معطل یک دستگاه خاص نباشیم.

* ایجاد خط تولید جدید نیاز ضروری برای رفع مشکل بیکاری جوانان تحصیلکرده کردستان است.

* نسبت به حوزه اشتغال چند استان مانند کردستان و لرستان دغدعه جدای داریم و این موضوع را به استانداران هم تاکید کرده‌ایم که در حوزه اشتغال تلاش جدی داشته باشند.

* انتظار من از تک تک مدیران این است که اهل اقدام و عمل با نگاه تحولی و حرکت جهادی باشند، سیاسی بودن و اهل عمل بودن در گروه اقدام و عمل و اجرا است، این دولت میدان عمل و اجرا است، میدان شعار و حرف نیست.

* از مدیران انتظار دارم افرادی که نم‌ خواهند جهادی کار کنند و اهل اقدام و عمل نیستند را در حاشیه قرار دهند.

* انتظار امروز مردم کردستان که به حقیقت مخلاصانه از انقلاب دفاع کرده‌اند رفع مشکلات و حرکت جهادی و تلاش مضاعف است.

* مردم کردستان جهادگونه در مقابل ضدانقلاب ایستادند و امروز انتظار چنین روحیه‌ای از مسوولان دارند چرا که ما اکنون در جنگ اقتصادی هستیم.

* باید به نحوی عمل کنیم که کشاورزی برای کشاورز ما توجیه‌پذیر و صرفه اقتصادی داشته باشد.

* مردم را باید به عنوان ولی نعمت مورد تکریم و احترام قرار داد چرا که نگاه مدیریتی ما در فرهنگ دینی با نگاه مدیریتی سایر فرهنگ‌ها متفاوت است.

* انتظار از مدیران دولت مردمی و انقلابی این است همه کسانی که به نام نظام و این دولت تحت فرمان رهبری خدمت می‌کنند باید برای رفع مشکلات و رضایتمندی مردم تلاش کنند.

* نگاه باید به داخل کشور باشد و با تکیه بر توانایی‌های داخلی گره‌ها را باز کنیم چون از بیرون گره‌ای برای ما باز نمی‌کنند.

* در کردستان باید براساس اولویت‌ها جلو رفت امروز پروژه‌هایی در کردستان وجود دارد که بیش از ۲۵ سال از شروع آنها می‌گذرد و متاسفانه یک بار هم افتتاح شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید