علت بازداشت جعفر پناهی چه بود؟

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به اظهارات معاون دادستان مشهد درباره برخورد با بدحجابی

کدخبر: ۵۰۹۲۱۳
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.
واکنش سخنگوی قوه قضائیه به اظهارات معاون دادستان مشهد درباره برخورد با بدحجابی

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوالی درباره اظهارات معاون دادستان مشهد مبنی بر برخورد با بدحجابی گفت: مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

علت بازداشت جعفر پناهی از زبان سخنگوی قوه قضائیه

مصطفی تاج زاده کجاست؟/ جزئیاتی از بازداشت اصلاح طلب معروف

وی با بیان اینکه در جامعه ما هیچ فردی موافق بی عفتی و بی حجابی نیست، گفت: افرادی در داخل و خارج از کشور به صورت هدفمند به دنبال ترویج بی بند و باری هستند و اولین نکته این است که باید این افراد شناسایی شوند. در مسأله عفاف و حجاب، مطابق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی دستگاه‌های بسیاری مسئول هستند که باید پاسخگو باشند و بخشی هم مربوط به قوه قضائیه است که سعی دارد اقدامات مقتضی و لازم را به احسن وجه انجام دهد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: باید مطابق برنامه متقن و دقیق عمل کنیم و امور باید اندیشمندانه و توأم با آرامش باشد ضمن اینکه موازین شرعی باید به طور قاطعانه و دقیق اجرا شود. امروز دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به دنبال ترویج ابتذال، بی عفتی و بی‌حجابی هستند و عقل حکم می‌کند با تنویر افکار عمومی استقرار حجاب را به احسن وجه عملیاتی کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید