وزیرجنگ اسرائیل:

اسرائیل در جنگ روسیه علیه اوکراین در کنار غرب می‌ایستد

کدخبر: ۵۰۹۷۷۵
اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل گفت که این رژیم در جنگ روسیه علیه اوکراین در کنار غرب می‌ایستد.
اسرائیل در جنگ روسیه علیه اوکراین در کنار غرب می‌ایستد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از الجزیره، «بنی گانتس» گفت: اسرائیل در جنگ روسیه علیه اوکراین در کنار کی‌یف و غرب می‌ایستد.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که دولت روسیه در نامه‌ای به آژانس یهود در مسکو تمام فعالیت‌های آن را در خاک روسیه ممنوع اعلام کرد. مقام‌های صهیونیستی این اقدام روسیه را سیاسی عنوان کردند.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود به یاوه گویی‌هایش علیه ایران ادامه داد و گفت: برای جنگ با ایران عجله نخواهیم کرد اما باید بتوانیم در صورت لزوم حمله نظامی کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه زیاده گویی‌های خود همچنین ادعا کرد که ما به عنوان رهبران اسرائیل مسئولیت تاریخی داریم که اطمینان حاصل کنیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند.

«بنی گانتس» روز چهارشنبه به آمریکا سفر کرد تا در کنفرانس امنیتی اندیشکده «موسسه اسپن» شرکت کند.

بر اساس این گزارش، پیش بینی می‌شود وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این نشست با شماری از مقام‌های امنیتی آمریکا از جمله «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار کند.

این گزارش می‌افزاید، دیدار با «ویلیام برنز» رئیس سیا، «کاندولیزا رایس» وزیر خارجه اسبق آمریکا، «مارک اسپر» وزیر دفاع اسبق آمریکا و نمایندگان و رؤسای کمیته‌های امنیتی کنگره از دیگر برنامه‌های سفر گانتس به آمریکا است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه نیز در فلسطین اشغالی با فرمانده نیروهای سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) صحبت کرده بود.

فرمانده سنتکام روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شد و با مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی در راستای دیداری که ماه گذشته بین یک هیات بازدید کننده از افسران سنتکام و مقام‌های ارشد ارتش صهیونیستی برگزار شد، رایزنی کرد.

همچنین «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در سفر اخیر خود به فلسطین اشغالی، از سامانه‌های دفاع هوایی رژیم صهیونیستی از جمله سامانه رهگیری لیزری بازدید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید