امام جمعه قم:

داعش برآمده از اتاق فکر آمریکا و اسرائیل بود

کدخبر: ۵۱۴۳۸۲
اقتصادنیوز: امام جمعه قم با اشاره به برخی اظهارنظر‌ها و دهن کجی‌ها به افتخارات جبهه مقاومت و پیروزی‌های سرداران سپاه اسلام در مبارزه با دشمن خطاب به این افراد گفت: شما کوچکتر از آن هستید که بتوانید در مقابل این حرکت عظیم اسلامی قرار بگیرید.
داعش برآمده از اتاق فکر آمریکا و اسرائیل بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، علیرضا اعرافی امام جمعه قم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت : احترام و اکرام از شخصیت گاهی به جای انجام وظایف اخلاقی و تربیتی می‌نشیند.

وی افزود: گاهی فرزند اشتباه می‌کند اما به جای تذکر احترام می‌گذارد که امر اشتباهی است؛ زیرا احترام زمانی محقق می‌شود که همراه با انجام وظایف اخلاقی و تربیتی باشد.

امام جمعه قم بیان کرد: امسال با شور ایمانی، عظمت روحی و اخلاقی مردم ایران شاهد رونق فوق‌العاده‌ای در سوگواری سالار شهیدان (ع) در سراسر ایران بودیم.

مدیر حوزه های علمیه عنوان کرد: در قم مراسم‌های باشکوهی برگزاری شد و آسیب‌هایی که گاهی وجود داشت کمتر شد و توجه به اطعام مستمندان، رعایت اصول اساسی در عزاداری و اینکه عزاداری علاوه بر اینکه مظهر شور، شوق و حماسه است، باید جایگاه معرفت هم‌افزایی باشد در حد وسیعی توجه شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت حرکت در نهضت عاشورا گفت: ملت ایران با تکیه بر مکتب حسینی و فرهنگ مقاومت، مدافع ارزش‌های والای اسلامی و اعتقادی است.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: اسرائیل و آمریکا با هدف انعکاس چهره‌ای مشوش از اسلام، سیطره بر کشور‌های اسلامی و تحت فشار قرار دادن ایران، گروه‌های تکفیری و داعش را ایجاد کردند که با حضور گروه‌های مقاومت و سرداران رشید اسلام در میدان، توطئه دشمنان شکست خورد.

اعرافی با بیان اینکه داعش برآمده از اتاق فکر آمریکا و اسرائیل بود تا چهره اسلام را مشوش نشان دهد، گفت: داعش تلاش می کرد به مقاومت ضربه بزند و ایران را مورد تهدید قرار بدهد اما در این کارزار مقاومت، سپاه قدس و سرداران ما آمدند و افتخار آفریدند و دنیا را تکان دادند.

امام جمعه قم با اشاره به برخی اظهارنظر‌ها و دهن‌کجی‌ها به افتخارات جبهه مقاومت و پیروزی‌های سرداران سپاه اسلام در مبارزه با دشمن خطاب به این افراد بیان کرد: شما کوچکتر از آن هستید که بتوانید در مقابل این حرکت عظیم اسلامی قرار بگیرید؛ شمایی که به ارزش‌های دموکراسی پایبند نبودید نمی‌توانید با حرف‌های سست و بی پایه به این افتخارات پشت پا بزنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید